رییس سازمان آرامستان‌های یزد:

ساماندهی ورودی خلدبرین در انتظار اعتبار

رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری یزد با اشاره به اجرای طرح ساماندهی مجموعه ورودی آرامستان خلدبرین، گفت: این طرح عمرانی در سال جاری به محض دریافت اعتبار اجرایی می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز«علی زارع»  از ساماندهی مجموعه ورودی آرامستان خلدبرین یزد تا پایان سال جاری خبر داد  و اظهار کرد: این طرح عمرانی در قالب طرح جامع تفصیلی تمام  مجموعه آرامستان را شامل می‌شود. 

 
وی ادامه داد: با هماهنگی مشاور اعتبار این طرح حدود ۱۵۰ میلیون تومان برآورد شده که به محض اخذ اعتبار این طرح اجرا و افق زمانی اجرای آن مشخص خواهد شد. 
 
این مسئول به بی‌توجهی همشهریان یزدی در مورد رعایت نظافت آرامستان اشاره و در این باره بیان کرد: متاسفانه موضوع نظافت این آرامستان یکی از مشکلاتی است که تاکنون رعایت نشده و پس از پایان مراسم‌های مختلف شاهد تعداد زیادی از ظروف یک بار مصرف و دیگر موارد هستیم. 
 
وی در این باره خواهان همکاری و مساعدت بیشتر مردم شد و توجه به مساله نظافت این آرامستان را یکی از نیازهای حیاتی آرامستان خلدبرین برشمرد. 
 
زارع در پایان در مورد اعضای فعال در مجموعه خلدبرین یزد، خاطرنشان کرد: حدود ۶۰ نفر در سه شیفت کاری اعضای کلی آرامستان و در بخش‌های خدماتی، فضای سبز و اداری مشغول به فعالیت هستند. 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..