سیره حاج شیخ غلامرضا یزدی توسط دانشگاهیان تبیین و معرفی شود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد با اشاره به اهمیت حضور جوانان در کنگره شیخ غلامرضا یزدی،‌گفت: دانشگاهیان و دانشجویان با حضور پرشور خود در کنگره شیخ غلامرضا یزدی زمینه معرفی مستمر ایح عالم عرفانی را بین جوانان ایجاد کنند.

به گزارش یزدی نیوزبه نقل از دبیرخانه کنگره مرحوم حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی(یزدی)، فخرالسادات خامسی در نشست هم اندیشی با فرهیختگان و دانشگاهیان استان به منظور معرفی ابعاد مختلف علمی و عرفانی شیخ غلامرضا یزدی به عموم مردم و هماهنگی بیشتر در زمینه برنامه‌های مربوط به این کنگره، اظهار کرد: در دنیایی که تهدیدات زیادی نسل جوان را نشانه گرفته است معرفی و بهره مند ساختن جامعه از زندگی خداجویانه و انسان گرایانه عالمان دینی و چهره‌های اثرگذار اجتماعی تاثیر چشمگیری دارد.

 
وی افزود: آیت الله حاج شیخ غلامرضا یزدی نیز به عنوان عالمی دینی و شخصیتی علمی که پنجاه سال از عمر خود را برای مردم یزد در معرفی ارزش ها و عمل به آن‌ها سپری کرده است، الگویی ماندگار و با ارزش برای جوانان و نسل جدید است.
 
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: برگزاری کنگره ملی بزرگداشت فقیه خراسانی فرصتی خوب است که بتوانیم سیره این شخصیت را بیشتر و بهتر به جامعه معرفی کنیم.
 
خامسی بیان کرد: باید تلاش کنیم با توجه به اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته سایر زمینه‌های حضور دانشگاهیان، دانشجویان و جوانان را در فرصت باقی مانده برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های کنگره فراهم سازیم که در این راستا همکاری نهادهای مختلف دانشگاهی مورد توجه قرار گرفته است.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..