۱۷ میلیارد ریال لوازم یدکی خودرو قاچاق در یزد کشف شد

معاون اجتماعی پلیس استان از کشف ۱۷ هزار قطعه انواع لوازم یدکی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا مزیدی" اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان یزد هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی کانتینردار ولوو مشکوک شده و آن را برای بازرسی متوقف کردند.

 
مزیدی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این تریلی ۱۷ هزار قطعه انواع لوازم یدکی خودروهای سنگین فاقد مجوز گمرکی کشف و یک متهم را نیز در این رابطه دستگیر کردند.
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد با بیان اینکه کارشناسان ارزش برآورد شده این محموله را ۵ میلیارد ریال بیان کردند، افزود: متهم این پرونده به دادسرا معرفی شد.
 
دستگیری ۳۰ خرده فروش موادمخدر در یزد
 
وی همچنین از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری ۳۰ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
 
مزیدی در این رابطه گفت: با توجه به اینکه مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت های اصلی و همیشگی پلیس و از مطالبات بحق مردم است، لذا پس از هماهنگی با مقام قضائی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک سازی مناطق آلوده و جرم خیز توسط یگان های اجرایی این انتظامی به اجرا در آمد.
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد تصریح کرد: در این طرح ۳۰خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر دستگیر شدند.
 
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شده اند.
 
مزیدی به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و یا کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه فرد یا افرادی اقدام به توزیع مواد مخدر می کنند از طریق تماس یا ارسال پیامک به شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..