مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد:

اجرای بهینه طرح‌های اشتغالزایی در گروی حمایت بانک‌هاست

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد اجرای بهینه طرح‌های اشتغال فراگیر و توسعه اشتغال روستایی و عشایری را در گروی حمایت بانک‌ها دانست.

به گزارش یزدی نیوز«محمدحسین ریاحی» در نشست هم‌اندیشی اجرای بهینه طرح‌های اشتغال فراگیر و توسعه اشتغال روستایی و عشایری، با بیان این که با اجرای طرح‌های اشتغال‌زا در سطح کشور شاهد رونق اقتصادی، اشتغال و بهبود معیشت مردم هستیم، اظهار کرد: سرعت و دقت در اجرای طرح‌های اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی و عشایری بایستی توامان مورد توجه قرار گیرد. 

 
وی خاطرنشان کرد: تاکید این طرح‌ها، بر ایجاد اشتغال است بنابراین بانک‌های عامل بایستی در پرداخت تسهیلات پس از بررسی‌های لازم و در راستای تحقق این هدف در اسرع وقت اقدام کنند.
 
ریاحی خواستار تعامل حداکثری بانک‌ها با دبیرخانه کارگروه اشتغال استان شد و گفت: طرح‌هایی که دارای نواقص هستند و بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات آنها را نمی‌پذیرند، بایستی از سوی دستگاه ذی‌ربط سریع‌تر بررسی و نسبت به رفع نواقص آن اقدام شود. 
 
«فریبا آیت‌اللهی» مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز بخشی از مسائل و مشکلات از جمله عدم پرداخت تسهیلات به طرح‌های خارج از زیر بخش کشاورزی و سرمایه در گردش در مناطق روستایی توسط بانک کشاورزی را عنوان کرد و خواستار پرداخت تسهیلات به موقع به طرح های مصوب کارگروه از سوی بانک های عامل شد.
 
گفتنی است؛ در این نشسیت که در دفتر مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور مدیر عامل و معاون بانک کشاورزی برگزار شد، پیرامون روند اجرای طرح‌های اشتغال روستایی عشایری و اشتغال فراگیر، اقدامات انجام شده، چالش‌ها و راهکارها گفت‌و‌گو و تبادل نظر شد. 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..