رشد فکری جامعه مستلزم نهادینه کردن آموزش عقیدتی است

مربی برتر عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران با بیان این‌که سپاه صددرصد عقیدتی و صددرصد نظامی است، گفت: رشد فکری جامعه مستلزم نهادینه کردن آموزش عقیدتی است.

به گزارش یزدی نیوز«سیدجواد امامی» مسئول بسیج رسانه استان یزد که اخیرا به عنوان مربی برتر عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعیین شده است،‌ در گفت‌وگو باخبرنگار ایسنا-‌منطقه یزد، با بیان این که انسان از نظر ساختاری دارای دو بعد درونی و بیرونی هستند، اظهار کرد: چهره درونی افراد باید استقامت داشته باشد و این استقامت در سختی‌ها مشخص می‌شود .

 
وی با بیان این‌که عقیده به معنای بستن روح آدم‌ها به یک ساختار محکم وجودی است، افزود: عقیده انسان‌ها را از درون محکم می‌کند تا زیر فشارها از بین نروند و رشد کنند .
 
این مربی برتر عقیدتی سیاسی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که ملاک‌های موجود در حرفه مربی گری متفاوت است، در مورد کسب رتبه برتر کشوری خود، گفت: طرح میبن از جمله طرح‌های عقیدتی سیاسی است که با توجه به درجه افراد سطح بندی شده و مربیان برتر کشوری در حوزه عقیدتی سیاسی سپاه را شناسایی و معرفی می‌کند.
 
امامی با بیان این‌که در زمینه قرآنی بحث مشارکت فعال افراد در امر به معروف و نهی از منکر و زندگی جهادی اهمیت دارد، تصریح کرد: امسال عنوان مربی برتر عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران را به دلیل فعالیت۱۰ساله در زمینه تدبر قرآن کسب کردم.
 
وی ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده و داشتن ملاک‌های لازم، به تهران معرفی و موفق شدم جز پنج نفر برتر قرار بگیرم .
 
این مربی برتر عقیدتی سیاسی کشور با اشاره به این‌که هر قشری در جامعه یک سبک زندگی عمومی و تخصصی دارد، گفت: سپاه نیز در نحوه زیستن سبک مخصوص خود را دارد که بنابر گفته مقام معظم رهبری سپاه صددرصد عقیدتی و صددرصد نظامی است .
 
وی در پایان با بیان این‌که استقامت درونی افراد در عرصه نظامی و امنیتی و حتی جنگ نرم بیشترین تاثیر را دارد، گفت: هدف همه ما این است که جامعه به رشد فکری لازم برسد .
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..