برگزاری اختتامیه مسابقه فیلم «ملک سلیمان» در یزد

رییس حوزه هنری استان یزد گفت: برگزیدگان مسابقه فیلم سینمایی«ملک سلیمان نبی(ع)» 19 اردیبهشت در یزد معرفی و تجلیل می‌شوند .

به گزارش یزدی نیوز«محمدصادق کوچک زاده» گفت: مسابقه تماشای فیلم، ویژه فیلم سینمایی «ملک سلیمان نبی(ع)» ساخته شهریار بحرانی از سری برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در استان است که از ۲۰ فروردین همزمان با آغاز هفته هنر انقلاب، شروع شد و علاقه‌مندان تا ۱۰ اردیبهشت فرصت داشتند با مراجعه به کانال @filmrace در این رقابت شرکت کنند .

 
وی افزود: مراسم اختتامیه این مسابقه چهارشنبه ۱۹اردیبهشت‌ ساعت ۱۸ با حضور هنرمندان، اهالی سینما و علاقه‌مندان در سالن فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واقع در بلوار دانشجو برگزار و به ۱۵ نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد .
 
رییس حوزه هنری استان یزد ادامه داد: فیلم «ملک سلیمان» با استناد به قرآن کریم، مقطعی از زندگی حضرت سلیمان (ع) را روایت می‌کند .
 
کوچک‌زاده تصریح کرد: این فیلم دو نوبت از شبکه (تابان) و یک نوبت همراه با تحلیل و بررسی اثر با حضور سیدمحمد حسینی کارشناس و منتقد سینما و عبدالحمید قدیریان طراح صحنه و مشاور کارگردان این فیلم در حوزه هنری یزد پخش شده است .
 
گفتنی است؛ نشست هفتگی اکران و تحلیل فیلم‌های منتخب ایران و جهان، سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۸در حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود و حضور علاقه‌مندان در آن آزاد است .
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..