برگزاری کارگاه آموزش انضباط ترافیکی ویژه دهیاران در مهریز

رئیس پلیس راه یزد-کرمان گفت: به منظورارتقای سطح آموزش و فرهنگ ترافیک، ارتقای ایمنی و نظم و انضباط در راه‌های روستایی، آموزش موضوعات ترافیکی برگزار شد .

به گزارش یزدی نیوزسرگرد«مهدی فتاحی» با بیان این‌که دهیاران به عنوان همیاران پلیس هستند، اظهار کرد: با توجه به مشکلات و تصادفات در جاده‌های روستایی بهترین راهکار برای مقابله با حوادث آموزش و فرهنگ سازی در سطح روستا هاست .

 
وی با تاکید بر این‌که استفاده از ظرفیت دهیاران در این زمینه بسیار مهم و قابل توجه است، افزود: دهیاران سفیران ایمنی جاده‌ها هستند که به عنوان نیروهای حاکمیتی در محل زندگی خود می توانند به نحو احسن در ارتقای ایمنی و تردد امن نقش موثری ایفا کنند .
 
رئیس پلیس راه یزد-کرمان همچنین بر همکاری دهیاری‌ها در بحث ایمن سازی و شناسایی مسائل و مشکلات در حوزه راه‌های روستایی تاکید کرد.
 
«مهدی دهقان‌زاده» بخشدار بخش مرکزی مهریز بر لزوم همکاری مستمر دهیاران با پلیس‌راه تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به این‌که در راه‌های روستایی تصادفات به وقوع می‌پیوندد، دهیاران باید در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک و کاهش تلفات جاده ای برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهند .
 
مهدی دهقان‌زاده بر ضرورت انضباط اجتماعی در حوزه ترافیک در روستاها تاکید و بیان کرد : با فعالیت و تلاش دهیاران و آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی خسارات در راه‌های روستایی کاهش می‌یابد. 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..