کارگاه آموزشی بومینو برای جوانان هلال احمر یزد برگزار شد

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری کارگاه آموزشی «کارآفرینی و مبانی کسب و کار» (بومینو) با حضور جمعی از جوانان فعال هلال احمر استان از کانون‌های دانشجویی و جوانان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«حامد صدیقی»اعلام کرد: کارگاه کارآفرینی و مبانی کسب و کار (بومینو) برای اعضای جوانان استان با شعار «جوانان هلال احمر، سازندگان فردایی بهتر» در راستای بند چهارم تفاهم نامه سه‌جانبه  میان شورای اجتماعی کشور، ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برگزار شد. 

وی با بیان این که ما در هلال احمر باید با افق بشردوستانه کار کنیم که نفع آن به مردم برسد و با نگاه محلی راه‌حل‌های جهانی و ملی داشته باشیم، عنوان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه، آموزش توانایی راه‌اندازی کسب و کارهای نوین است.

معاون امور جوانان هلال احمر استان گفت: در این برنامه دو روزه اعضاء جوان کانون‌های دانشجویی و جوانان، طرح‌ها و ایده‌های خود را مطرح کردند و در قالب تیم‌های هفت نفره روی این ایده و طرح‌ها با هم به رقابت پرداختند. 

وی با بیان این که در پایان این کارگاه نیز تیم‌ها به دفاع از طرح خود پرداخته و داوران ایده برتر را انتخاب می‌کنند، عنوان کرد: با ایده و خلاقیت‌های نو و جدید می‌توان چالش‌های محلی را حل کرد که این امر با همفکری و کار تیمی جوانان پیش خواهد آمد. 

گفتنی است؛ کارگاه کارآفرینی رویداد بومینو ویژه جوانان هلال احمر استان یزد به مدت دو روز در سالن اجتماعات دانشگاه علم و هنر یزد برگزار شد.

 
 
منبع:ایسنایزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..