مسابقات قوی ترین مردان استان یزد در بافق برگزار شد

دومین دوره مسابقات قوی ترین مردان استان یزد با اعلام نفرات برتر در دو رده سنی منها و مثبت ۹۰کیلوگرم در بافق به کار خود پایان داد.

به گزارش یزدی نیوزدومین دوره مسابقات قویترین مردان استان یزد یادواره ۱۶شهید گمنام شهرستان بافق در رده جوانان با حضور ۱۲ورزشکار به میزبانی این شهرستان برگزار شد.مسابقات قوی ترین مردان استان یزد در بافق برگزار شد

رئیس کمیته پاورلیفتینگ استان یزد گفت:ورزشکاران در دو وزن منفی ۹۰کیلو و مثبت ۹۰کیلوگرم و در ۴ایتم قدرتی باهم به رقابت پرداختند.
منصور محتشم افزود:ورزشکاران در ایتم های قدرتی این دوره از مسابقات شامل حمل چمدان،کنده زنی،نگه داشتن گاری و حمل اسکات تعادلی استعداد های خود را به نمایش گذاشتند.
وی به تشریح نفرات برتر در وزن منفی ۹۰کیلوگرم پرداخت و بیان کرد:الیاس کریمی از شهرستان بافق بر سکوی نخست ایستاد ، مسلم خواجه حاجی آبادی از بهاباد دوم شد و امیر حسین آقابابایی از بافق در جایگاه سوم قرار گرفت.
رئیس کمیته پاورلیفتینگ استان یزد خاطر نشان کرد:در وزن مثبت ۹۰ کیلو سید مهدی رضوانی از بهاباد اول شد ، علیرضا ترک دهجی از بافق بر سکوی دوم ایستاد و امیر حسین فتاحی فر دیگر ورزشکار بافقی جایگاه سوم را از آن خود کرد.
گفتنی است:در پایان از نفرات برتر با اهدای جکم و مدال تجلیل شد.
 
 
منبع:قطره

بخش نظردهی بسته شده است..