رئیس حوزه هنری استان یزد:

هنرمندان یزدی برای زلزله‌زدگان کوهبنان نمایش اجرا می‌کنند

رئیس حوزه هنری استان یزد از نمایش «دادگاه زباله‌ها» به کارگردانی علی جاور و محصولی از حوزه هنری یزد، در 16 اردیبهشت برای کودکان زلزله‌زده کوهبنان کرمان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدصادق کوچک زاده، از حضور گروه نمایش موزیکال «دادگاه زباله‌ها» در منطقه زلزله‌زده کوهبنان استان کرمان خبر داد و گفت: این نمایش به نویسندگی سوده تدین و طراحی و کارگردانی علی جاور با موضوع اقتصاد مقاومتی ۱۶ اردیبهشت‌ در این شهرستان اجرا خواهد شد.

 
وی افزود: هنرمندان یزدی سعی دارند با اجرای این نمایش شاد، جذاب و آموزنده گل لبخند بر لب کودکان مناطق زلزله‌زده برویانند و اندکی از آلام آنان را بکاهند.
 
رئیس حوزه هنری استان یزد با اشاره به اینکه طبق هماهنگی صورت گرفته این اثر در دو سانس در ساعت‌های ۱۰ و ۱۲ صبح روز یکشنبه برای دانش آموزان و کودکان و نوجوانان کوه بنانی به روی صحنه خواهد رفت، تصریح کرد: «دادگاه زباله‌ها» روایت داستانی دورریزها و ضایعاتی است که نسبت به انسان‌های مصرف‌گرا و تولیدکنندگان زباله‌ها و پسماندهایی که به محیط‌زیست آسیب می‌رسانند، معترض هستند.
 
این مقام مسئول هدف از اجرای این برنامه را ایجاد روحیه امید، شادابی و نشاط در بین مردم به‌ویژه کودکان و نوجوانان و همدردی با حادثه دیدگان زلزله زمستان سال گذشته در این منطقه عنوان کرد.
 
 
منبع:یزدرسا

بخش نظردهی بسته شده است..