برگزاری جشن سپاس در مهریز

مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: برگزاری جشن سپاس معلم نشانگر توجه جدی و همه جانبه به اندیشه، شکیبایی، تعهد و معنویت معلمان است که هر سال با شکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز«سید علی کاراموز» در مراسم جشن سپاس که در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم در دبیرستان چهر آذر مهریز برگزار شد، اظهار کرد: هفته بزرگداشت مقام و منزلت معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 
حجت الاسلام «عبدالرضا محی الدینی» امام جمعه مهریز هم گفت: بزرگداشت مقام معلم نشانه شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم مقدس مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت، زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.
 
وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران با اتکا به خداوند متعال و با تکیه بر سرمایه‌های عظیم فکری و فرهنگی خود به ویژه معلمان فرهیخته و دانش آموزان فهیم، عزم خود را برای رشد و توسعه علمی کشور، پاسخگویی به نیاز‌های جامعه و سهیم شدن در تولید علم و دانش در سطح جهانی جزم کرده است و رسیدن به قله‌های دانش و فناوری را دور از دسترس نمی‌داند.
 
در پایان این مراسم از زحمات معلمان نمونه شهرستان با اهداء گل و لوح یادبود تقدیر شد.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..