سرپرست مرکز بهداشت مهریز:

بدون مشارکت مردم هیچ نظارتی کامل نیست

سرپرست مرکز بهداشت مهریز با اشاره به اینکه مشارکت مردمی نباشد هیچ نظارتی کامل نیست، گفت: همکاری و همیاری مردم می تواند کمکی برای بهترعمل کردن کارشناسان و بازرسان مرکز باشد.

به گزارش یزدی نیوزسید مهدی حسینی سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز در جمع خبرنگاران گفت: مشارکت مردم نباشد هیچ نظارتی کامل نیست. اگر تک تک شهروندان مهریزی به حساب یک بازرس عمل کنند خیلی از کسانی که زمینه تخلف را در این شهرستان امن می بینند زمینه را تنگ دیده و اکثر مشکلات به واسطه حضور مردم حل خواهد شد.

 
وی افزود: شهروندان مهریزی مشکلات بهداشتی محیطی را می توانند با شماره گیری شماره ۱۹۰ واحد رسیدگی به شکایات مطرح کنند و هر جا مشکلی باشد کارشناسان ما حضور می یابند و راهنمایی می کنند.
 
حسینی تاکید کرد: همکاری و همیاری مردم می تواند کمکی برای بهترعمل کردن کارشناسان و بازرسان مرکز بهداشت و درمان مهریز باشد.
 
وی تصریح کرد: در مجموعه تحت مدیریتم ممکن است نقایص و یا کاستی هایی باشد و برای رفع این کاستی ها هر هفته یکشنبه ها ملاقات عمومی در خدمت همشهریان هستم تا شنونده انتقادات و یا نظرات و پیشنهاد های آنان باشم. اگر مردم در مورد بازرسان و ماموران این مجموعه شکایاتی دارند و مشخص شود مامور در امور محوله کوتاهی کرده بشدت برخورد خواهم کرد.
 
وی یادآور شد: ۲۰۸۴ مورد بازدید ۲۸ مورد گشت مشترک ۱۰ مورد تعطیلی و ۱۹ مورد معرفی به مراجع قضایی و ۶۸ مورد شکایات مردمی مربوط به بهداشت محیط از عملکرد این اداره طی دو ماه گذشته است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..