نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان برگزار شد

دومین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد در سال جاری به میزبانی مدیریت امور شعب بانک ملّی برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوزدومین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با حضور سرپرست روابط عمومی استانداری، هیئت رئیسه و اعضای این شورا و مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان در سالن همایش های اداره امور شعب بانک ملّی استان یزد برگزار شد.

رئیس اداره امور شعب بانک ملّی استان در این نشست ضمن تبریک سالروز میلاد خجسته حضرت ولی عصر(عج) روابط عمومی را چشم بینای سازمان دانست و گفت: مدیران دستگاه ها باید به روابط عمومی های خود اعتماد کامل داشته باشند و آن تنفیذ اختیار لازم را به آنها بدهند تا بتوانند صادقانه اطلاعات مردمی و پیشنهادات و انتقادات جامعه در مورد آن سازمان یا دستگاه اجرایی را به مدیریت مجموعه انتقال دهند و موجب ارتقای سازمان و بهبود ارائه خدمات به مردم شوند.
"محمد رضایی" ادامه داد: خوشبختانه در استان یزد تعامل بسیار خوبی بین بانک های استان با مسئولان و مردم وجود دارد و به واسطه خوش نامی و خوش حسابی یزدیها  شبکه بانکی در این استان کمترین نگرانی را در رابطه با وصول مطالبات دارد.
دبیر شورای هماهنگی بانکهای استان افزود: بنابر اعلام رئیس کل بانک مرکزی، ۷۵ درصد از اقتصاد کشور با حمایت سیستم بانکی مدیریت می شود ولی اطلاع رسانی مناسبی در این خصوص انجام نشده است.
رضایی خاطرنشان کرد: در شرایط امروز روابط عمومی ها باید در ارائه اطلاعات صحیح به مردم بیشتر تلاش کنند و با بروز کردن دانش و اطلاعات خود نگاه کاملا حرفه ای به این حوزه خطیر داشته باشند.
رئیس اداره امور شعب بانک ملّی استان ضمن تشریح خدماتی که این بانک به مردم ارائه می دهد، گفت: اینکه بانک ملّی در ۹۰ سال فعالیت خود در شبکه بانکی کشور و در طول حکومت های مختلف و در حیات طیبه نظام جمهوری اسلامی ایران، نامش تغییر نیافته است نشان از مردمی بودن این بانک دارد و مردم با اعتماد خود به بانک ملّی اعتبار بخشیده اند.
گفتنی است در پایان این نشست از "محمدرضا قانع عزآبادی" رئیس سابق روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان که به تازگی به افتخار بازنشستگی نائل آمده است و از روابط عمومی های شهرستان های یزد، بافق و تفت به عنوان روابط عمومی های برتر استان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..