رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد:

پیگیر ارتقاء چارت سازمانی فرمانداری یزد هستیم

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد از پیگیری برای ارتقاء چارت سازمانی فرمانداری یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسیدمجتبی حسینی پور پیش از در جلسه ای با فرماندار یزد و معاونان وی با بیان اینکه کمیته برنامه‌ ریزی شهرستان‌ها نباید تنها محدود به توزیع اعتبارات میان دستگاه‌های اجرایی شهرستان شود، اظهار داشت: توجه به مباحث حقوق شهروندی، آمایش سرزمین، آموزش کارکنان از مهم‌ترین مباحثی است که می‌تواند در جلسات کمیته برنامه‌ریزی مطرح شود.

 
وی بیان کرد: همچنین باید در جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستان ها در زمینه عملیاتی شدن مباحث یاد شده، بحث و تبادل نظر شود و راهکارهای موثر برای اجرای این برنامه ها ارائه شود.
 
حسینی پور با بیان اینکه رئیس جمهور نسبت به مباحث رعایت حقوق شهروندی تأکید ویژه‌ای دارد و همه دستگاه‌های اجرایی و حتی بخش خصوصی نیز ملزم به رعایت آن هستند، عنوان کرد: در این حوزه قوانین و مقررات مشخصی داریم که می‌توانیم با توجیه ادارات و نهادها و اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم قدم‌های خوبی در این زمینه برداریم.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درخواست‌های فرمانداری یزد در زمینه ارتقاء چارت سازمانی بیان کرد: پیگیری به‌ منظور افزایش چارت سازمانی با توجه به پیگیری‌های گذشته و دلایل توجیهی و افزایش اعتبارات شهرستان در سال جاری انجام خواهد شد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..