رئیس شورای شهر یزد:

مسئله عضو زرتشتی شورای شهر یزد فارغ از مسائل سیاسی دنبال شود

رئیس شورای شهر یزد گفت: مسئله عضو زرتشتی شورای شهر یزد یک مسئله سیاسی یا جناحی نیست و امیدواریم مجمع تشخیص مصلحت نظام به این موضوع فارغ از مسائل سیاسی رسیدگی کند.

به گزارش یزدی نیوزغلامعلی سفید در همایش اعضای شوراهای شهر و دهیاران استان یزد به مناسبت روز شوراها اظهار داشت: در استان یزد طی سال‌ها و قرن‌های متمادی، ادیان مختلف در کنار یکدیگر با آرامش و دوستی در کنار یزد زندگی می کردند و علما نیز در شرایطی که زندگی برای اقلیت‌ها دشوار می‌شد، به آنها رسیدگی می کردند.

 
وی افزود: امروز متاسفانه شاهد هستیم که این وحدت خدشه دار شده و امیدواریم شرایطی فراهم شود که عضو زرتشتی شورای شهر یزد هر چه زودتر در جلسات شورا حاضر شود.
 
سفید عنوان کرد: گرچه پیگیری‌هایی انجام شده و تلاش هایی در این راستا صورت گرفته اما تقریبا روندی که در حال طی شدن است، طولانی شده است.
 
رئیس شورای شهر یزد خاطرنشان کرد: مسئله عضو زرتشتی شورای شهر یزد یک مسئله سیاسی و جناحی نیست و امیدواریم مجمع تشخیص مصلحت نظام به این موضوع فارغ از نگاه های سیاسی رسیدگی کند.
 
وی تاکید کرد: سپنتا نیکنام یک دوره چهار ساله در شورای شهر یزد فعالیت کرده و رضایت مردم از خدمات وی سبب شده که دوباره با بیش از ۲۱ هزار و ۷۰۰ رای او را انتخاب کنند و اکنون باید به این انتخاب احترام گذاشته شود.
 
سفید در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از مباحث مهم استان یزد، موضوع گردشگری است، بیان کرد: اتفاق نظر در بحث گردشگری در استان یزد وجود دارد و اگر همه متفق شویم، آنگاه خواهیم دید که هر ساختمان تاریخی به اندازه یک چاه نفت برای استان درآمد خواهد داشت با این تفاوت که نگران تمام شدن آن نیستیم.
 
وی در مورد بحث بی آبی استان یزد نیز بیان کرد: تشکل‌های مردم و شوراها با نزدیکی به یکدیگر برای بهبود شرایط هم جهت شوند و امیدواریم بتوانیم از بحران آب به سلامت عبور کنیم.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..