شهردار یزد:

امسال سال جهش‌های عمرانی در کنار رویدادهای فرهنگی یزد است

شهردار شهر جهانی یزد با بیان این‌که سرانه‌های لازم برای شهروندان یزدی ایجاد می‌شود گفت: سال 97 سال جهش‌های عمرانی در کنار رویدادهای فرهنگی یزد است .

به گزارش یزدی نیوز«مهدی جمالی‌نژاد» با بیان این که امسال با حضور مردم در یزد سال متفاوتی است و تولات عظیمی در حوزه زیرساختی شروع می‌کنیم و طرح‌های زیربنایی بسیار خوبی را در دستور کارمان داریم،‌اظهار کرد: سرانه‌هایی که متاسفانه خیلی از آنها در شهر یزد لازم است و باید زودتر از این رقم می‌خورد را انشاالله رقم می‌زنیم و امیدوارم امسال سال شروع جهش‌های عمرانی در کنار رویدادها و رخدادهای فرهنگی، اجتماعی و اقدامات هنری باشد .

 
وی با بیان این‌که نوید می‌دهیم که امسال پروژه‌های شاخصی را در شهر جهانی یزد شروع می‌کنیم افزود: خیلی از این پروژه‌ها در پایان امسال، تعداد زیادی در سال آینده و یک سری از ابر پروژه‌هایی که شروع می‌کنیم را در پایان دوره شورای پنجم به پایان می‌رسانیم .
 
شهردار یزد گفت: در چنین شرایطی که قرار است همه دست به دست هم دهیم و یزد متفاوتی را رقم بزنیم، حضور هنرمندان به ویژه افرادی که در حوزه عکاسی دستی بر آتش داشتند به ما کمک زیادی می‌کند .
 
وی تصریح کرد: امیدوارم که این حضور را در تمام اقدامات و رویدادها داشته باشیم و در این زمینه هم یک استدعا داریم و آن اینکه هنرمندان به ویژه در حرفه عکاسی این باشد که نیمه پنهان شهر یزد را معرفی کنند .
 
شهردار شهر جهانی یزد بیان کرد: ما همیشه بیان می‌کنیم که یزد یک شهر کهن و تاریخی و ارزشمند است که خیلی از آثار تاریخی و میراث این شهر را جهانیان می‌شناسند و لازم است که نیمه پنهان آن مورد توجه قرار گیرد .
 
جمالی نژاد ادامه داد: میراث ملموس فرهنگی یزد را تقریبا همه با توجه به ثبت جهانی این شهر می‌شناسند ولی نیمه پنهان آن که میراث فرهنگی و دینی و معنوی یزد است را کمتر در جهان می‌شناسند .
 
وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل از هنرمندان می‌خواهیم که از امروز شروع کنند که به این موضوع توجه کنند و میراث بسیار اصیل، غنی و فاخر این شهر که انصافا بی‌نظیر است و در تمام موارد می‌تواند باشد را به تصویر بکشند .
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..