نماینده مردم یزد در مجلس:

شیخ غلامرضا‌یزدی الگویی ویژه برای توسعه فرهنگی و اجتماعی است

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت معرفی شخصیت‌های بزرگ دینی و علمی به نسل جدید،‌گفت: شیخ غلامرضا یزدی الگویی ویژه برای توسعه فرهنگی و اجتماعی است.

به گزارش یزدی نیوز«سیدابوالفضل موسوی‌بیوکی» ،‌با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت برگزاری کنگره حاج شیخ غلامرضایزدی(فقیه خراسانی)،‌اظهار کرد:‌ رهبر انقلاب فرمودند که ما حتما باید زندگی مردان بزرگ دیدنی را با شیوهای شایسته و نو نظیر فیلم،‌مقاله،‌نمایش و کلیه ابزارهای جدید به جوانان نسل امروز منتقل و منعکس کنیم.

 
وی با بیان این‌که تمام مردم یزد حاج شیخ را دوست داشته و کرامات وی را درک کردند،‌افزود:‌ رسیدگی به امور مردم، تعامل سازنده با تمام فرهنگ‌ها و ادیان،‌احساس مسئولیت در قابل دیگران، از جمله ویژگی‌های رفتاری مرحوم شیخ غلامرضا یزدی بوده است.
 
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی حاج شیخ را الگویی فوق ویژه برای توسعه اجتماعی و فرهنگی دانست و بیان کرد: برگزاری کنگره شیخ غلامرضا یزدی باید با هدف معرفی و ترویج فرهنگ زندگی اسلامی باشکوه برگزار شود.
 
موسوی‌بیوکی در ادامه ساده زیستی و صبوری و مردمی بودن را از دیگر ویژگی‌های شاخص مرحوم آیت الله شیخ غلامرضا یزدی عنوان کرد و گفت: جذب مشارکت اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان برای برگزاری این چنین مراسم‌ها یکی از ضرورت‌های اجرایی در این خصوص است.
 
این مقام مسئول با بیان این‌که جامعه امروز ما به الگوهای رفتاری و اخلاقی شاخص نیاز دارد،‌ خاطرنشان کرد: ‌برگزاری کنگره شیخ غلامرضا یزدی از جمله اقدامات موثر در راستای توسعه فرهنگی و اجتماعی عصر امروز است. 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..