مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد تأکید کرد:

لزوم توجه به مقوله زیباسازی و لوکیشن جذاب در سازه فیزیکی مساجد

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت کانون مساجد در راستای توسعه فرهنگی جامعه،‌گفت: زیبا‌سازی و توجه به لوکیشن جذاب از جمله مهمترین عوامل مدیریت سازه‌های مساجد است.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام «مصطفی گرجی» اظهار کرد: آنجا که پای خلاقیت و سلیقه به میان می‌آید نتیجه کارها بسیار جذاب و قابل قبول می‌شود .

 
وی افزود: کار فرهنگی نیز نیازمند فکر و خلاقیت است و ما باید هم در بعد فیزیکی و سازه‌های مساجد به دنبال زیبا سازی باشیم و لوکیشنی جذاب برای آن درست کنیم و هم در بعد فرهنگی آن خلاقیت و جذابیت داشته باشیم .
 
مسول دبیرخانه کانون‌های فرهنکی هنری مساجد گفت: مسجد امروز، مخاطب امروز، کارکرد فرهنگی امروز از جمله مقولاتی هستند که با جدیت تمام درباره آن فکر و به تناسب آن  و با توجه به بیانیه ماموریت کانون‌های فرهنگی و هنری استراتژی خود را تعریف می‌کنیم .
 
«مهدی جمالی‌نژاد» شهردار یزد تصریح کرد: کانون‌های مساجد در دل محلات و خانواده است که امیدواریم با همکاری شهرداری بتوانیم انواع فعالیت‌های فرهنگی و هنری را در جامعه پیگیری کنیم .
 
وی افزود: کارهای فرهنگی در جامعه به دو دسته کارهای پر هزینه و کم هزینه تقسیم می‌شوند که با وضعیت بودجه ای امروز، ما باید با کمترین هزینه‌ها به نوعی در راستای نشاط و شادابی مردم فعالیت کنیم .
 
شهردار یزد خاطرنشان کرد: ما در سال جاری سعی کردیم تا فضای شهر را متفاوت داشته باشیم اما با توجه به مشکلات در بحث بودجه‌ای تلاش داریم تا منابع مالی را بررسی کرده و طرح‌های متفاوت و بزرگتری را در شهر یزد داشته باشیم .
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..