امام جمعه اشکذر:

بهبود وضعیت اقتصادی جامعه درگرو افزایش فرهنگ کار است

امام جمعه اشکذر با اشاره به ضرورت حمایت از تولید داخلی،‌گفت: بهبود وضعیت اقتصادی جامعه درگرو افزایش فرهنگ کار، حمایت از تولید داخلی و تلاش مضاعف همگانی است .

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام «محمدرضا طالبیان» در نشستی با نماینده تشکل‌های کارگری این شهرستان با اشاره به شعار «‌حمایت از کالای ایرانی» اظهار کرد:‌ کالای ایرانی به دست توانمند و با تلاش‌ کارگران ایرانی تولیدشده است و ضروری است این محصولات به‌عنوان یک افتخار در جامعه مطرح شود .

 
امام‌جمعه اشکذر با تأکید بر این‌که همه مسئولین باید قدردان تلاش و مجاهدت کارگران باشند، افزود: ‌ رشد و پیشرفت کشور و نیز بهبود وضعیت اقتصادی جامعه درگرو افزایش فرهنگ کار، حمایت از تولید داخلی و تلاش مضاعف همگانی است .
 
«محمدعلی شاه‌حسینی» فرماندار اشکذر بابیان این‌که زبان قاصر از قدردانی زحمات و تلاش جامعه کارگری است، گفت:‌ مقام معظم رهبری با انتخاب سال‌های متوالی با عناوین اقتصادی درصدد سوق دادن متولیان و مسئولین به بهبود وضعیت تولید و اشتغال در جامعه بودند.
 
وی‌ تصریح کرد: دولت نیز،‌طی این سال‌ها با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کوتاه‌مدت و بلندمدت درصدد حمایت بیشتر از جامعه کارگری به‌عنوان یکی از شاخص‌های تحقق شعار سال بوده است .
 
شاه حسینی در ادامه سال پیشرو را برای جامعه کارگری بااهمیت‌تر و اساسی‌تر از سال‌های گذشته برشمرد و از نمایندگان تشکل‌های کارگری در شهرستان خواست: با تلاش مضاعف همچون سال‌های گذشته نسبت به تحقق شعار سال با تولید اجناس باکیفیت همت گمارند .
 
  فرماندار بابیان این‌که رشد و پیشرفت کنونی جامعه مرهون تلاش کارگران است،‌تأکید کرد:‌ انتظار می‌رود کارفرمایان نیز با نگاه خاص نسبت به بهبود وضعیت معیشتی و مسکن جامعه کارگری اهتمام ورزند .
 
  این مقام مسئول با تأکید بر این‌که مسئولین در این چند شهرستان خود را از جامعه کارگری جدا نمی‌دانند ابراز امیدواری کرد:‌ با پرداخت تسهیلات مناسب و نیز رفع موانع تولید شاهد رونق بیشتر واحدهای تولیدی شهرستان باشیم .
 
در پایان این نشست منتخبین جامعه کارگری شهرستان اشکذر در خصوص برخی از مشکلات و مسائل این قشر با امام‌جمعه فرماندار گفتگو کردند .
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..