رئیس امور شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری:

۴۰ هزار مشاوره تلفنی به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه شد

رئیس امور شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ارائه ۴۰ هزار مشاوره تلفنی به شرکت‌های دانش‌بنیان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسیدمحمد صاحبکار که به استان یزد سفر کرده است در بازدید از پارک علم و فناوری یزد و دیدار با مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در این پارک به تشریح تعاریف ارائه شده از دانش‌بنیانی شرکت‌ها پرداخت.

 
وی بیان کرد: تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه و فعالیت در حوزه فناوری‌های برتر دو شرط اساسی برای دانش بنیان شدن شرکت‌ها به شمار می رود.
 
صاحبکار با بیان اینکه شرکت‌های متقاضی استفاده از تسهیلات قانون دانش‌بنیان بر اساس آیین‌نامه ارزیابی شرکت ها و موسسات دانش‌بنیان مصوب دی ماه سال ۹۶ مورد ارزیابی قرار می گیرند، عنوان کرد: بر اساس این آیین‌ نامه، نتیجه ارزیابی شرکت متقاضی با توجه به ارزیابی محصولات شرکت در مرحله تولید، سطح فناوری و طراحی مبتنی بر تحقیق و توسعه تعیین می‌ شود.
 
وی افزود: شرکت ها می توانند از طریق تماس تلفنی در این حوزه مشاوره بگیرند که در این راستا در سال گذشته ۴۰ هزار مشاوره به صورت تلفنی ارائه شده است.
 
در این جلسه همچنین مدیران عامل شرکت‌های فناور به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.
 
رئیس امور شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور از برخی شرکت‌های مستقر در این پارک بازدید کرد و از نزدیک در جریان توانمندی‌ها، مسائل، مشکلات و درخواست‌های این شرکت‌ها قرار گرفت.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..