“کاروان همدلی ” با حضور خانواده‌های شهید استان اصفهان به یزد وارد شد

"کاروان همدلی " با دعوت شهردار یزد با حضور خانواده‌های شهید استان اصفهان به یزد وارد شد.

به گزارش یزدی نیوزکاروان همدلی با حضور خانواده‌های شهید استان اصفهان به دعوت شهردار محترم استان به یزد سفر کردند و در اولین اقدام خود با حضور در مسجد روضه محمدیه یزد با اهدای گل به مقام شامخ شهید آیت الله صدوقی ادای احترام کردند.

 
مهدی جمالی نژاد در حاشیه این مراسم با بیان اینکه کاروانی که از استان اصفهان به یزد سفر کرده با نام کاروان همدلی این مسیر را طی کردند اظهار داشت: این کار نشان از این است که مردم دو شهر اصفهان و یزد به یکدیگر علاقمند هستند.
 
شهردار یزد با اشاره به اینکه این علاقه فقط مختص الآن نیست افزود: این علاقه از گذشته و در تلاش همه برای جلوگیری از نفوذ دشمن به خاک سرزمینمان بوده است و اکنون نیز در بخش‌های دیگر باهم همدلی، همراهی و وفاق دارند.
 
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با این حرکت، همکاری و هم افزایی این دو استان افزایش دهد و تعاملات فرهنگی اجتماعی و اقتصادی در بین این دو استان و شهرهای اصفهان و یزد افزایش یابد.
 
جمالی نژاد با اشاره به مشکلات شهرهای بزرگ گفت: با همدلی و همراهی مردم در سراسر کشور به خوبی می‌توان این مشکلات را مرتفع ساخت و برای بالندگی جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد.
 
احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در ادامه این مراسم با بیان اینکه همراهی و هم افزایی مردم استان یزد و اصفهان از گذشته نمود داشته است تصریح کرد: این همراهی و همدلی اگر بین همه شهرهای کشور وجود داشته باشد بدون شک مانند هشت سال جنگ تحمیلی که توانستیم دشمنان اسلام و انقلاب را با شکست به سرزمین‌های خود راهی کنیم می‌توانیم در عرصه‌های مختلف موفقیت را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.
 
کاروان همدلی در این سفر خود، بازدیدی از اماکن شهر تاریخی یزد و دیداری نیز با مسئولان استان خواهند داشت.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..