رییس صنعت، معدن و تجارت مهریز خبر داد؛

تصویب ۳ طرح صنعتی فراگیر در شهرستان مهریز

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهریز از تصویب ارائه 12 میلیارد ریال تسهیلات برای سه طرح صنعتی شهرستان در بخش فراگیر خبر داد و افزود: سه طرح صنعتی دیگر با اشتغالزایی 300 نفر نیز برای تصویب به کارگروه استانی ارسال شده است.

به گزارش یزدی نیوز«حبیب الله خلفایی» گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهریز در جهت اجرای سیاست‌های حمایتی دولت تدبیر و امید و اختصاص تسهیلات لازم به بخش صنعت و معدن، صنوف تولیدی و خدماتی و مشاغل خانگی، اقدامات موثری را در این رابطه انجام داده است.

 
وی افزود: در بخش روستایی بالغ بر ۲۰ مورد طرح‌های تولیدی و خدماتی، صنعتی به کارگروه فنی و شهرستانی معرفی شده که از این تعداد تاکنون ۹ طرح به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و با اشتغال ۴۶ نفر به تصویب کارگروه استان رسیده و برای پرداخت به بانک عامل معرفی یا در حال معرفی است.
 
این مسئول با بیان این که در این حوزه چهار طرح دیگر نیز در دست اقدام است، اضافه کرد: در بخش فراگیر نیز در اواخر سال گذشته، تعداد سه طرح صنعتی به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال با اشتغالزایی برای ۱۷ نفر به تصویب کارگروه استانی رسید.
 
وی خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز علاوه بر معرفی طرح‌های جدید در بخش روستایی، در بخش فراگیر سه طرح جدید صنعتی شاخص با اشتغال حدود ۳۰۰ نفر به مبلغ ۱۶۷ میلیارد ریال در کارگروه شهرستانی تایید و جهت تصویب آماده ارسال به کارگروه استانی شده است.
 
خلفائی در پایان نیز عنوان کرد: علاوه بر موارد مذکور، تسهیلات رونق تولید نیز به تعدادی از واحدهای صنعتی شهرستان از طرف ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال گذشته اختصاص یافته که در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..