مدیرکل مرکز اسناد یزد:

شخصیت شیخ غلامرضا یزدی، الگویی مناسب و چراغ راه جوانان است

مدیرکل مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد با بیان این‌که اگر جامعه‌ای گذشته خود را فراموش کند هیچ آینده روشنی را نمی‌تواند برای خود متصور شود،‌گفت: بازخوانی ابعاد علمی و اخلاقی حاج شیخ غلامرضا یزدی، معرفی الگویی مطرح برای نسل جوان است.

به گزارش یزدی نیوز«داود پاک‌طینت»  با بیان این‌که هر جامعه‌ای برای خودشناسی و پیشرفت به یک سری چراغ‌های راهنما و الگوهای رفتاری نیاز دارد،‌ اظهار کرد: نسل جوان برای حرکت آگاهانه و درست به سمت جلو به الگوهای شاخص و مطرح نیاز دارد.

 
وی استخراج افراد شاخص از دل تاریخ سرزمین و معرفی آنها به نسل جوان را یکی از مهمترین اقدامات اجرایی در راستای توسعه فرهنگی عمومی دانست و بیان کرد: معرفی الگوهای رفتاری و اجتماعی مطرح با زبان نسل جدید به جوانان ضروری است.
 
مدیرکل مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد، کنگره بزرگداشت آیت الله شیخ غلامرضا یزدی(فقیه خراسانی) را از جمله اقدامات ارزشمند در راستای معرفی الگوهای رفتاری به نسل جوان عنوان کرد و افزود: شناساندن ابعاد شخصیت این عالم ربانی به جامعه به ویژه نسل جوان از جمله مهمترین اهداف برگزاری این کنگره است.
 
پاک طینت گفت: اگر جامعه‌ای گذشته خود را فراموش کند هیچ آینده روشنی را نمی‌تواند برای خود متصور شود.
 
این مقام مسئول در پایان بیان گذشته و چشم‌انداز فرهنگی به نسل جوان را مستلزم برگزاری این چنین مراسم‌ها دانست و بیان کرد: معرفی و بازخوانی ابعاد مختلف شخصیتی،‌ عرفانی، اخلاقی و علمی حاج شیخ غلامرضا یزدی(فقیه خراسانی) نقش مهمی در هدایت بیشتر و بهتر نسل جدید ایفا می‌کند.  
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..