درخشش کونگ‌فو‌کاران اردکانی در مسابقات جهانی

شش مدال رنگارنگ حاصل تلاش تیم کونگ‌فوی شهرستان اردکان نماینده ایران در مسابقات جهانی کونگ فو اپن اروپا به میزبانی ارمنستان بود.

به گزارش یزدی نیوز«احمد شکراللهی» رییس اداره ورزش و جوانان اردکان با بیان این که مسابقات با شرکت ۱۳ کشور به مدت سه روز در ارمنستان برگزار شد، اعلام کرد: هنرجویان اردکانی با هزینه شخصی در این مسابقات حضور یافتند. 

 
وی تصریح کرد: تیم اردکان توانست در چهار بخش ساندا(تی‌جی) و دو سبک مختلف توشو و سبک سوجائو به مربیگری استاد «محمد هاتفی» شرکت کند و با دستانی پر بازگردد. 
 
شکراللهی از اردکان به عنوان تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها یاد کرد و افزود: این مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، جوانان، جوانان و بزرگسالان به مدت سه روز برگزار شد که تیم چهار نفری اردکان توانست در چهار سبک مختلف شرکت و مدال‌آوری کند. 
 
وی خاطرنشان کرد: «سعید بابایی» در سبک آزاد رینگی(تی‌جی) توانست مقام دوم، «محمد هاتفی اردکانی» در دو سبک توشو توانست مقام اول و دوم و در سبک سوجائو هم مقام سوم و «حسین نامزد» هم در دو سبک توشو مقام دوم و سوم را کسب کرد.
 
شکراللهی در پایان افزود: «علیرضا پایدار» هم در سبک توشو  پس از برد در مقابل  آمریکا، به علت آسیب دیدگی از  ناحیه گردن، بازی را به حریف اوکراینی واگذار کرد و از دور مسابقات حذف شد.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..