با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار؛

مرکز بهداشت خوارزمی باهدف ارائه خدمات به اتباع ساکن در استان یزد افتتاح شد

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد با قدردانی از مشارکت جمعی در ساخت مرکز بهداشت خوارزمی در استان گفت: امید است با بررسی‌های صورت گرفته از سوی نهادهای مؤثر و فعال در این حوزه، ایجاد بسترهای جدید برای فراهم ساختن زیرساخت‌های آموزشی و بهداشتی اتباع استان را در آینده شاهد باشیم.

به گزارش یزدی نیوز آئین بهره‌برداری از مرکز بهداشت خوارزمی به مناسبت هفته سلامت که با مشارکت سازمان‌های بین‌المللی برای ارائه خدمات به جمعیت اتباع ساکن در استان احداث‌شده است با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، نمایندگان برخی از سازمان‌های بین‌المللی فعال در این حوزه و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد در این مراسم اظهار داشت: به بهره‌برداری رسیدن مرکز بهداشت خوارزمی حاصل تلاش جمعی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و یک تشکل غیردولتی در کمترین زمان با زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع و در زیربنای ۲۶۰ متر است.
«رضا زارع زاده» اظهار داشت: ساخت مرکز بهداشت خوارزمی برای ارائه خدمات به اتباع ساکن در استان درزمانی کمتر از ۱۰۰ روز و با مشارکت جمعی تحقق‌یافته است که می‌تواند الگویی برای سایر برنامه‌ها باشد.
وی افزود: ضرورت ساخت این مجموعه در این مکان دستیابی آسان اتباعی که در این محدوده زندگی می‌کنند به مرکز بهداشت و خدمات آن است.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد در پایان ضمن قدردانی از همکاری و تلاش مسئولان استانی، ملی و نهادهایی که در این زمینه فعالیت داشته و برای تسهیل شرایط در ساخت این مجموعه تلاش کرده‌اند گفت: امید است با توجه به بازدیدهای صورت گرفته و شناخت از نیازهای موجود، در آینده نیز بتوانیم درزمینهٔ فراهم ساختن زیرساخت‌های آموزشی و بهداشتی مؤثر واقع شویم.
 
 
منبع:

بخش نظردهی بسته شده است..