فرماندار شهرستان تفت:

روابط عمومی‌ها بیش از پیش عملکرد دولت را شفاف‌سازی کنند

فرماندار شهرستان تفت در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی فرمانداری‌های استان بابیان این‌که متأسفانه تاکنون آن‌طور که بایدوشاید دستاوردها و عملکرد دولت برای مردم بیان‌نشده است، تأکید کرد: مدیران روابط عمومی فرمانداری‌ها بیان و انتقال بیش‌ازپیش عملکرد دولت را به‌صورت شفاف در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش یزدی نیوز«محمد محامدی» در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی فرمانداری‌های استان که به میزبانی فرمانداری شهرستان تفت برگزارشده بود، با اشاره به اهمیت فعالیت روابط عمومی‌ها، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها مردان بی‌ادعای دستگاه‌های اجرایی و دولتی هستند که تمام توان خود را برای انجام‌وظیفه هزینه می‌کنند.

فرماندار تفت، روابط عمومی فرمانداری‌ها را پل ارتباطی بین مردم، مسئولان و رسانه‌ها دانست و گفت: شفاف‌سازی عملکرد دستگاه‌های دولتی نظیر فرمانداری‌ها یکی از مهم‌ترین رسالت تعیین‌شده برای روابط عمومی‌ها است.
محامدی در ادامه موشکافی مسائلی که دغدغه مردم استان است را از دیگر رسالت‌های جدی روابط عمومی فرمانداری‌ها عنوان کرد و تصریح کرد: برخی از مسائل و دغدغه‌های اجتماعی و اقتصادی شهرستان‌ها و مرکز استان نظیر بحث جلوگیری از بارش در شهرستان تفت با مداخله جدی، به‌موقع و تخصصی روابط عمومی‌ها رفع می‌شوند.
این مقام مسئول بابیان این‌که متأسفانه تاکنون آن‌طور که بایدوشاید دستاوردها و عملکرد دولت برای مردم بیان‌نشده است، تأکید کرد: مدیران روابط عمومی فرمانداری‌ها بیان و انتقال بیش‌ازپیش عملکرد دولت را به‌صورت شفاف در دستور کار خود قرار دهند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به فضاسازی ادارات و شهر را از دیگر مسائل حائز اهمیت در حوزه مدیریت مدیر روابط عمومی‌ها دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن اعیاد شعبانیه مدیران روابط عمومی‌ها می‌توانند با توجه بیش‌ازپیش به آذین‌بندی شهر و اداره تحت نظر خود بیش‌ازپیش در این حوزه نقش‌آفرینی کنند.
محامدی در پایان با اشاره به نقش کلیدی روابط عمومی فرمانداری‌ها در تقویت عملکرد مدیران روابط عمومی دستگاه‌های مختلف دولتی، گفت: مدیران روابط عمومی فرمانداری می‌توانند با برگزاری جلسات منظم هرماه یک‌بار نسبت به تقویت روابط عمومی ادارات کمک کنند.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..