رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی استان یزد:

افزایش دمای هوا در یزد/ خبری از بارندگی نیست

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی استان یزد از افزایش دمای هوای طی امروز و فردا خبر داد و گفت: دمای هوای یزد در روز گذشته ۲۲ درجه بوده که امروز به ۲۷ درجه و فردا به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

به گزارش یزدی نیوزسیدعباس میرحسینی  وضعیت هوای استان یزد را امروز صاف تا کمی ابری همراه با افزایش دما و گاهی وزش باد اعلام کرد و اظهار داشت: فردا (شنبه) نیز هوای استان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما، از بعدازظهر افزایش ابر و افزایش سرعت باد خواهد بود.

 
وی با اشاره به اینکه سامانه بارشی عصر امروز بسیاری از نقاط کشور را فرا خواهد گرفت، افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، بارندگی در استان یزد نخواهیم داشت.
 
میرحسینی با اشاره به اینکه دمای هوا در استان یزد روند افزایشی به خود گرفته است، بیان کرد: دمای هوا در روز پنجشنبه در یزد ۲۲ درجه بوده که این میزان امروز به ۲۷ درجه و فردا به ۳۰ درجه سانتیگراد خواهد رسید.
 
وی، گرمترین مناطق استان یزد در نخستین روز از ماه اردیبهشت را مربوط به یزد، اردکان، اشکذر، مهریز و میبد دانست و عنوان کرد: دمای هوای این مناطق در گرمترین ساعات روز به ۳۰ درجه سانتیگراد می رسد اما در خنک‌ترین ساعات روز دمای هوا بین ۹ تا ۱۴ درجه متغیر خواهد بود.
 
میرحسینی خاطرنشان کرد: خنک‌ترین مناطق استان یزد نیز منطقه گاریز در شهرستان تفت خواهد بود که در گرمترین ساعات به ۲۳ درجه و در خنک‌ترین ساعات به شش درجه سانتیگراد خواهد رسید.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..