امام جمعه ابرکوه:

کلید حل مشکلات اقتصادی مذاکره نیست/راه نجات در حمایت از تولیدملی

امام جمعه ابرکوه گفت: کلید حل مشکلات اقتصادی ما در ژنو و لوزان و نیویورک نیست بلکه راه نجات در حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی است.

به گزارش یزدی نیوز حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ابرکوه با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه سالروز ولادت امام حسین (ع) اظهار داشت: سپاه پاسداران با تأسی به امام حسین (ع) همواره در برابر ظلم و استبداد ایستاده‌اند.

 
حسینی بیان کرد: سپاه امروز یکی از اصلی‌ترین مولفه های اقتدار نظام اسلامی است و بی امان با ضد انقلاب و توطئه گران مبارزه و مقابله می کند.
 
وی با اشاره به تشکیل سپاه قدس و قدرت آن در منطقه تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز با داشتن سپاه قدس، حرف اول را در جبهه مقاومت می زند.
 
امام جمعه ابرکوه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث هفته گذشته در منطقه بیان کرد: قدرت‌های شیطانی و مثلث شوم آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه حمله نظامی کردند و با بهانه های واهی و دروغ سعی در موجه نشان دادن حرکات خود داشتند.
 
حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شکل گیری انقلاب فرهنگی در دانشگاه اظهار داشت: انقلاب فرهنگی با هدف اعتلای فرهنگی کشور بر مبنای ارزش‌های اسلامی و دینی صورت گرفت و زمینه‌ای برای تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی شد تا این شورا در بخش فرهنگی کشور سیاست‌گذار و برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن برنامه داشته باشد.
 
وی تصریح کرد: متاسفانه این شورا نتوانسته به وظایف خود به درستی عمل کند و در عمل خروجی های مناسبی از این شورا ندیده ایم.
 
خطیب جمعه ابرکوه یکی از بخش‌های فرهنگ دینی جامعه را فرهنگ کار و تلاش برای ارتزاق روزی حلال دانست و گفت: کلید حل مشکلات اقتصادی کشور در لوزان، ژنو و نیویورک نیست بلکه در داخل ایران است که با اجرای اقتصاد مقاومتی، درون‌زایی اقتصادی، رونق تولید، کار و حمایت از محصولات داخلی محقق می‌شود.
 
حسینی تصریح کرد: موفقیت قدرت‌های اقتصادی دنیا محصول خودکفایی و تولید داخلی خودشان بود که نه ‌تنها واردکننده کالا از خارج نبودند بلکه صادرکننده هم شدند.
 
وی با اشاره به دستاوردهایی که به طور قطع، حمایت از کالای ایرانی به دنبال خواهد داشت،‌ افزود: حمایت از کالای ایرانی نه تنها موجب افزایش ثروت ملی می شود بلکه اشتغال جمع کثیری از جوانان این مرز و بوم را نیز به دنبال خواهد داشت.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..