مسائل مالی دستگاه‌های اجرایی استان یزد بررسی شد

مسائل مالی و ذیحسابی چهار دستگاه اجرایی استان یزد مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش یزدی نیوزبه نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، مسائل مالی و ذیحسابی چهار دستگاه اجرایی استان یزد در دیدار و نشست مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و رئیس خزانه معین استان با مدیران و ذیحسابان این دستگاهها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بررسی شد.

 
این دستگاهها شامل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، ثبت احوال و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هستند که برخی از این مدیران به تازگی منصوب شده اند.
 
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این نشست ها با تبریک انتصاب مدیران جدید در بخش های فرهنگی و آموزشی استان بر استفاده بهینه از منابع  مالی و صرفه جویی درهزینه ها تاکید کرد.
 
علی نمازی افزود: می توان با استفاده بهینه از منابع مالی موجود و طرح ایده‌ها و نظرات جدید، فعالیت های هر بخش به خصوص بخش‌های فرهنگی و آموزشی را رونق بخشید و اگر بتوانیم این امر را محقق کنیم، به طور قطع گام مثبتی در دوران مسئولیت خود برداشته ایم.
 
وی با تشریح عملکرد، سیاست ها و برنامه های دولت در حوزه مالی استان، ساماندهی، شفاف سازی و الکترونیکی شدن فعالیت های این حوزه، ارتقای سطح دانش ذیحسابان و اجرای قوانین و مقررات مالی و نظارت دقیق و مستمر بر اجرای آن را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.
 
نمازی تعامل و همراهی مجموعه خود با دستگاههای اجرایی را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: سال گذشته اقدامات خوبی در این زمینه انجام شد و در بخش های نظارتی، همایش ها، شناسایی و ثبت اموال منقول و غیر منقول دولت موفقیت هایی را کسب کردیم.
 
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد همچنین انتشار اسناد خزانه اسلامی را یکی از راهبردهای اصولی دولت در اجرای طرح های عمرانی برشمرد و بر تلاش دستگاههای اجرای برای جذب  این اسناد تاکید کرد.
 
در این دیدارها مقرر شد؛ نشست‌هایی برای طرح مسایل مختلف مالی با حضور معاونین، ذیحسابان، کارشناسان مالی دستگاه‌های اجرایی و اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شود.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..