خطیب جمعه یزد:

رونق اقتصادی با حمایت از کالای ایرانی میسر است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: تولید و مصرف کالای داخلی، اشتغال و رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله 'محمد رضا ناصری' در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر یزد افزود: کشورهای غربی برای اینکه ما را به خود وابسته کنند فرهنگ مصرف کالای خارجی را در کشور ما نهادینه کردند.

وی اظهار داشت: کشورهایی چون ژاپن، انگلیس، فرانسه و آمریکا برای اینکه اقتصاد خود را رونق دهند از ورود کالا به کشور خود جلوگیری کردند و از کالای خود استفاده کردند و همین موجب پیشرفت آنها شد.
ناصری با بیان اینکه برای حمایت از کالای داخلی باید جلوی قاچاق و ورود کالای خارجی گرفته شود یادآور شد: این امر باید با جدیت دنبال شود.
امام جمعه یزد با بیان اینکه حمایت از کالای داخلی نیازمند مشارکت همه مردم است افزود: باید در زمینه استفاده از کالای ایرانی تصمیمات لازم گرفته شود.
وی خاطر نشان کرد: باید از کالاهای حاصل دسترنج خود استفاده کنیم تا وابسته به غربیها و دشمنان نظام نباشیم هرچند آنها تلاش می کنند که ذائقه مردم را تغییر دهند.
ناصری در ادامه به تربیت دینی، اسلامی جوانان اشاره کرد و گفت: دشمن تمام تلاش خود را می کند که بی دینی و بی حجابی را در کشور رواج دهد همه موظفیم که جوانان و نوجوانان را نسبت به توطئه های دشمنان آگاه کنیم.
وی افزود: این توطئه دشمن از توطئه نظامی بدتر است زیرا ما در مقابل توطئه های نظامی ایستادگی و مقاومت می کنیم اما این توطئه دشمن بصورت خزنده است و از طریق فضای مجازی و ماهواره در خانه ها لانه کرده و بلای جان جوانان شده است.
خطیب جمعه یزد اظهار کرد: مسوولان نباید اجازه دهند برخی با برگزاری جلساتی به عنوان شادی و البته موسیقی های غیر مجاز جوانان ما را به گناه بکشانند و منحرف کنند.
وی تصریح کرد: یزد که خواستگاه علمای بزرگ و دارای مردم متدین و با تقوی است باید نسبت به این مسائل حساس باشد و کوتاهی نکند.
ناصری در ادامه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه افزود: همانطور که به عزاداری ها و شهادت اهل بیت (ع) اهمیت می دهیم باید به ولادت های ائمه اطهار (ع) توجه ویژه داشته باشیم.
ناصری در ادامه ضمن گرامیداشت روز پاسدار افزود: سپاه، نقش سازنده و موثری در بازدارندگی و مبارزه با تروریسم جهانی وابسته به استکبار داشت و سوریه ، عراق ، کربلا و سامرا را از شر دشمنان نجات داد.
 
منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..