برای توسعه فعالیت های عمرانی

شهرداری یزد هزار میلیارد تومان قرارداد عمرانی منعقد کرد

رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری یزد گفت: این نهاد در سال 1396، هزار میلیارد تومان قرارداد سرمایه گذاری برای اجرای طرح های عمران شهری با سرمایه گذاران منعقد کرد .

به گزارش یزدی نیوزفرامرز رمضانی در نشست نمایندگان دستگاههای عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری استان گفت: ساخت ۲ مجموعه گردشگری، تجاری، تفریحی و رفاهی، تولید کود سیاه غنی شده و فراهم کردن زیرساخت سامانه کارت شهروندی برخی از این طرح هاست.

وی بدنه سازی تقاطع غیر همسطح، هوشمندسازی پارکینگ های سطح شهر یزد، ساخت پیست اسکیت و تجهیز بوستان های شهری به وسایل بازی، تفریحی و ورزشی را از دیگر طرح ها ذکر کرد.
رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری یزد با بیان آمادگی این نهاد برای همکاری با متقاضیان سرمایه گذاری اظهار امیدواری کرد که امسال با افزایش و جذب سرمایه گذاری، بخش عمرانی شهری رونق یابد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد هم با قدردانی از تلاش های شهرداری در جذب سرمایه گذاری گفت: با توجه به جهانی شدن شهر یزد و قابلیت های آن ، آمادگی کامل داریم ، سرمایه گذاران این بخش را حمایت کنیم.
علی زینی وند، رونق اشتغال و سرمایه گذاری را از جمله اولویت های استان برشمرد و حمایت ها و نگاه ویژه مقامات استان به این بخش را یادآور شد.
وی اظهار امیدواری کرد که با همدلی و تلاش مدیران استان بتوان سال ۱۳۹۷ را با برنامه ریزی برای جذب سرمایه گذاری بیشتر پشت سر گذاشت.
شهردار یزد هم قابلیت این شهر را در اجرای پروژه های فرهنگی، تفریحی و اقامتی خوب ارزیابی کرد و گفت: تلاش مجموعه شهرداری اجرای پروژه هایی است که بتواند زمینه ساز جهش و توسعه شهر یزد را فراهم کند.
مهدی جمالی نژاد با قدردانی از تلاش های مرکز خدمات سرمایه گذاری، آمادگی این نهاد را برای حمایت، هدایت و ایجاد زمینه برای جذب سرمایه گذاری با مشارکت سایر دستگاه ها اعلام کرد.
در نشست یاد شده فرصت های پیش روی بخش عمرانی شهری و شهرداری یزد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
شهر یزد به عنوان نخستین شهر تاریخی و دومین شهر تارخی جهان تیرماه سال گذشته در میراث جهانی سازمان یونسکو به ثبت رسیده است.
 
منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..