پیام تبریک استاندار یزد به مناسبت اعیاد خجسته شعبانیه، روز پاسدار و جانباز

استاندار یزد با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت امام حسین(ع) و ولادت خجسته حضرت ابوالفضل العباس(ع) را که به ترتیب به روزهای پاسدار و جانباز نامگذاری شده است را گرامی داشت.

به گزارش یزدی نیوز"محمود زمانی قمی" در این پیام آورده است: گرامیداشت روز جانباز و پاسدار تبلور دفاع از ارزش های متعالی، تجلی‌گر راستین ایثار و از خودگذشتگی سرافرازان عزیز و صبوری است که در مکتبِ بزرگ جانباز دشت کربلا درس شهامت و وفاداری آموخته  و برای دفاع از ارزش ها و عینت بخشیدن به عزت حسینی تا پای جان ایستاده اند و  این بزرگواران در عصر امروز به ویژه برای نسل جوان تفسیر دوباره و عینی کاروان امام سجاد(ع)هستند که سالها مقاومت و پایداری در راه هدف را به نمایش گذاشته و پیام آور حق طلبی و ظلم ستیزی می باشند.

با تبریک خجسته ایام شعبانیه و  تاکید بر فرصت شناسی روز های پر برکت و پیوسته در معنویت این ماه، سپاس و احترام؛ نثار وجود غنی و نگاه وسیع انسان هایی است که همواره لبیک گوی فرمان « حی علی خیر العمل » هستند، زیرا در مسیر پایداری تنها عمل است که ایمان را گواهی می دهد و ما چنین صحنه هایی را در دوران هشت سال دفاع مقدس و سایر میدان هایی که پای پاسداری از ارزش های کشور در میان بود از شهدای والامقام، جانبازان سرافراز و احاد مردم شریف ایران اسلامی زیاد دیده‌ایم و امروز نیز بر شکوه ارزشمند اسوه‌های پایداری، ایثار و ارزش‌باوری حقیقی، معتبر و مفتخریم. 
امید که همواره از  بلند همتی، اخلاق مداری، فداکاری و خستگی‌ناپذیری این الگوهای ارزشمند و انسان‌های شریف در مسیر اقتدار و بالندگی  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره‌مند باشیم. موفقیت همگان را از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..