مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد:

دوران طلایی هنرستان‌های یزد باید هرچه سریع‌تر آغاز شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، خواستار آغاز دوران طلایی هنرستان‌های یزد در سریع‌ترین زمان ممکن شد.

به گزارش یزدی نیوزمجید جوادیان زاده در جلسه با مدیران هنرستان‌های هنرهای زیبای یزد با اشاره به اینکه تمدن و فرهنگ هر جامعه را هنرمندان می سازند، اظهار داشت: هنرستانهای هنرهای زیبا باید به جایگاه واقعی خود برسند.

 
وی بیان کرد: با توجه به نقش برون دادی که هنرستانهای هنرهای زیبا دارند، مجموعه ای موثر برای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به شمار می روند.
 
جوادیان زاده با تاکید بر اینکه باید چشم اندازطلایی برای هنرستانهای هنرهای زیبا ترسیم شود، عنوان کرد: این اداره کل در راستای تقویت هنرستان‌ها همه تلاش خودرا انجام می دهد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: تربیت نیروی متخصصی همچون هنرجویان بر دوش هنرستانهای هنرهای زیبا است که طی سال های گذشته اهمیت چندانی به آنها داده نشده است.
 
وی تصریح کرد: در این دوره جدید، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به نقش مهمی که این واحدهای آموزشی دارند، تلاش می کند از لحاظ ساختار کمی و کیفی توجه بیشتری به این موضوع داشته باشد.
 
جوادیان زاده بر لزوم کیفی بودن مسائل آموزشی در مبحث هنر تاکید کرد و بیان داشت: دوران طلایی هنرستانهای هنرهای زیبای استان یزد باید هرچه سریعتر آغاز شود و این مسئله با جذب، شناسایی و پرورش استعدادهای هنری محقق می شود.
 
در این نشست مدیران هنرستانهای هنرهای زیبای استان یزد نیز گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده همچنین مشکلات خود را بیان کردند.
 
در حال حاضر چهار هنرستان هنرهای زیبا وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در رشته های مختلف هنری و سینمایی فعالیت می کنند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..