معاون استاندار یزد:

خطرناک‌ترین حالت برای هر نظامی در تقابل گرفتن با مردم خود است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد اظهار کرد: خطرناک‌ترین حالت برای هر نظامی در تقابل گرفتن با مردم خود است که در این راستا برای همسویی با مردم باید هم اندیشی و برنامه‌ریزی وجود داشته باشد.

به گزارش یزدی نیوز«علی زینی وند» در دیدار مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد اضافه کرد: ما در جامعه نهادهای متعددی فرهنگی و مذهبی داریم اما برخی از مواقع هدفمندی در این فعالیت‌ها وجود ندارد که در این راستا باید با برنامه ریزی در جهت اثرگذاری و هدفمندی گام برداریم. 

 
وی افزود: انسان اگر مسئولیت‌پذیر باشد می‌تواند در هر حوزه‌ای فعالیت کند و اثرگذاری مضاعف داشته باشد. 
 
حجت الاسلام «مصطفی گرجی» مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد نیز در ابتدای این نشست گفت: حوزه کاری فعالیت‌های کانون های مساجد در سطح کشور با توجه به تصویب اساسنامه، مبتنی بر حوزه های کودکان، نوجوانان و بانوان (خانواده) است. 
 
وی افزود: ما امروزه به نوعی از بخش هنر در فهم آموزه‌های دینی غفلت کرده‌ایم و در زمینه مخاطب‌شناسی نیز به تناسب تقاضای مخاطب عرضه نکرده‌ایم. 
 
مسئول دبیرخانه کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد خاطرنشان کرد: ماموریت ما جذب قشر خاکستری در جامعه و به خصوص مساجد است که بایستی با شناخت دقیق و به تعبیر قرآن «بلسان قومه» در جهت جذب جوانان و احیای کارکردهای مساجد گام برداریم. 
 
وی گفت: هنر به عنوان ابزاری مهم و اثرگذار در جهت فهم دین است که خداوند متعال نیز بارها از آن در قرآن برای فهم کلام خود استفاده کرده است. 
 
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد بیان کرد: یکی از مشکلات امروز ما تداخل کاری و موازی کاری است که ما معتقدیم بایستی هر کدام از نهادها بر اساس ماموریت و وظیفه خود فعالیت کنند و فرایندی صحیح از ورودی و خروجی مطلوب داشته باشند. 
 
حجت الاسلام گرجی ادامه داد: والایش کانون ها و گفتمان سازی به عنوان اقدامات اساسی ما است که پس از تصویب اساسنامه آن را دنبال می کنیم و معتقدیم که بایستی علاوه بر افزایش کمی کانون ها در راستای کیفیت نیز گام برداشته شود.
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..