سرپرست روابط عمومی استانداری یزد مطرح کرد:

بالندگی و تعالی روزافزون روابط عمومی‌های استان در سال ۹۷

سرپرست روابط عمومی استانداری یزد در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اظهار امیدواری کرد: با انسجام و همدلی، سال جدید سال بالندگی، رشد و تعالی روزافزون روابط عمومی‌های استان باشد.

به گزارش یزدی نیوزنشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، مدیرکل حوزه استاندار، سرپرست روابط عمومی استانداری، هیئت‌رئیسه و اعضای این شورا در مجموعه فرهنگی، تفریحی و توریستی کاریزلند موسسه کوثر یزد برگزار شد.

«علی صالحی» در این نشست با اشاره به اینکه برنامه‌های نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان برای سال جاری تدوین و به همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ‌شده است، اظهار امیدواری کرد: سال جدید با انسجام، همدلی و تلاش مضاعف سال بالندگی، رشد و تعالی روزافزون روابط عمومی‌های استان باشد.
«علی صالحی» ادامه داد: در سال ۹۷ همچنین شاهد قرابت و پیوند کم‌نظیر روابط عمومی‌های دستگاه‌های دولتی استان با روابط عمومی‌های بخش خصوصی خواهیم بود.
وی در بخش دیگری از سخنانش بابیان اینکه آب برای مردم استان یزد بسیار مقدس و باارزش است، افزود: یزد سرمایه عظیمی دارد که در کنار هر جرعه‌ای از آب، دریایی از قناعت نزد مردم این دیار است.
صالحی ضمن تقدیر از موسسه خیریه کوثر برای همکاری در برگزاری این نشست خاطرنشان کرد: کوثر نماد وحدت و همبستگی مردم قناعت‌پیشه و سخت‌کوش یزد است که با نگاه خیری برای تأمین آب این منطقه از جغرافیای ایران تلاش می‌کنند.
 
 
موسسه کوثر تأمین‌کننده منابع مالی انتقال آب به استان
 
 
رئیس هیئت‌مدیره موسسه کوثر نیز در این نشست گفت: موسسه کوثر به‌منظور تأمین منابع مالی انتقال آب به استان یزد تأسیس‌شده است.
«غلامرضا پور فلاح» ادامه داد: تمام منابع و درآمدهای این موسسه برای حل موضوع آب هزینه می‌شود و اگر موسسه کوثر به فعالیت اقتصادی‌ای می‌پردازد یک ریال از این درآمدها برای موضوعی به‌غیراز تأمین آب برای استان اختصاص نمی‌یابد.
وی مجموعه کاریزلند را یک مجموعه فرهنگی، تفریحی و توریستی دانست که بیش از دو هزار هکتار وسعت دارد و فضای سبز این مجموعه با استفاده از پساب انتقال‌یافته از تصفیه‌خانه شهر یزد آبیاری می‌شود.
 
 
مردم صاحبان اصلی موسسه کوثر
 
 
مدیر سرمایه‌گذاری موسسه کوثر نیز در این نشست بابیان اینکه روابط عمومی‌ها نقش مهمی در آگاهی بخشی به جامعه دارند، گفت: در جامعه امروز اخلاق به حلقه مفقوده مناسبت‌های اجتماعی تبدیل‌شده است و در این جامعه روابط عمومی‌ها هستند که می‌توانند با انتشار اخبار صحیح و بر محور اخلاق و صداقت به تنویر افکار عمومی بپردازند و از حاشیه‌سازی‌ها جلوگیری کنند.
«مرضیه مهدی زاده» با اشاره به خیریه و عام‌المنفعه بودن موسسه کوثر، مردم را صاحبان اصلی این موسسه دانست و از مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌ها و رسانه‌های استان خواست تا عملکرد مدیران موسسه کوثر را به‌صورت شفاف به اطلاع مردم برسانند.
گفتنی است در این نشست «امیر ترقی نژاد» مدرس دانشگاه به توضیح دو موضوع روابط عمومی و توسعه و مدیریت ارتباطات بحران پرداخت و روابط این دو حوزه را تشریح کرد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..