معاون اقتصادی استاندار یزد:

شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند صنعت استان را متحول کنند

«علی زینی وند» در جمع مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان استان در پارک علم و فناوری یزد با اشاره به ظرفیت و ایفای نقش کارآمد استان یزد در تولید ملی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند صنعت استان را متحول و جان تازه‌ای ببخشند.

به گزارش یزدی نیوزمعاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در این نشست اظهار داشت: اگر بخواهیم در ساختار اشتغال رونقی ایجاد کنیم باید شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین فن بازارها سرعت کارشان را بیشتر کنند و ما هم تمام‌قد در کنارشان ایستاده‌ایم.

زینی وند به بهره‌برداری مثبت از شعار سال اشاره کرد و افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان و کسانی که فهم درست‌تری از اوضاع دارند می‌توانند با فرصت پیش‌آمده، در راستای منافع خود و هم منافع کشور فعالیت‌های خوبی را در حمایت از کالای ایرانی انجام دهند.
وی گفت: حمایت از کالای ایرانی،‌ یعنی در همین یزد که کالاهای مشابه کالاهای خارجی داریم را تلاش کنیم تا این کالاها تقویت شوند و بعد رایزنی کنیم تا اگر این کالا در یزد تولید می‌شود لزومی ندارد با شرایط آسان گمرکی و تعرفه اندک وارد کشور شود.
معاون اقتصادی استاندار بیان کرد: در این مقطع زمانی با شرایط دنیا و شرایط کشور اگر بنا است که ما حرف از توسعه بزنیم و افق آینده کشور را بسازیم تکیه‌گاه اصلی در این حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان هستند و دیدگاهی که تکیه‌بر علم و دانش داشته باشد.
زینی وند در پایان اظهار امیدواری کرد: پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان بتوانند در سال جدید باانگیزه و با برنامه منسجم‌تری به‌صورت عملیاتی کارهای بهتری و شاخص‌تری را در این حوزه انجام دهند.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..