فرماندار بافق:

انیمیشن، شیوه مناسبی برای تحقق شعار سال است

فرماندار بافق گفت: می توان با بهره مندی از انیمیشن و به تصویر کشیدن موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی برای تحقق شعار سال گام های مفید و موثر برداشت.

به گزارش یزدی نیوزروز دوشنبه در حاشیه بازدید از کارگاه ساخت انیمیشن بافق به ایرنا اظهار کرد:در سال ۹۷ بیش از گذشته نیاز به تبلیغ همه جانبه برای تحقق شعار سال داریم و از این رو هنرمندان با ساخت فیلم،اجرای نمایشنامه و خلق آثار تاثیر گذار انیمیشن باید زمینه فرهنگ سازی هر چه بهتر را با شیوه ای نوین فراهم کنند.

وی افزود: ساخت چنین آثاری برای کودکان باعث می‌شود آنها بیشتر تشویق شوند تا از تولیدات ایرانی استفاده کنند بنا براین باید طوری فرهنگ سازی شود که کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان بدانند که استقبال از تولیدات خارجی یعنی از بین رفتن فرصت های شغلی،فقیر شدن خانواده ایرانی و تعطیل شدن واحدهای تولیدی است. 
زاده رحمانی همچنین برای تامین امکانات مورد نیاز و توسعه این رشته هنری در شهر بافق قول مساعدت و پیگیری داد. 
مسئول کارگاه انیمیشن بافق هم گفت: با راه اندازی این کارگاه زمینه اشتغال هشت نفر فراهم شده است و این آمادگی را داریم که در تمامی زمینه ها فعالیت کنیم. 
امیرعباس طباطبایی خاطرنشان کرد: با توجه به نام گذاری سال ۹۷ به نام سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، تلاش داریم تا یک انیمیشن با این موضوع ساخته و در قالب سی- دی به مردم عرضه شود. 
اولین کارگاه ساخت انیمیشن بافق از نیمه های سال ۹۶ فعالیت های هنری خود را در بافق آغاز کرد.
مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوبشرق یزد قرار دارد. 
 
منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..