مدیر کل آموزش و پرورش یزد:

شوراهای دانش‌آموزی زمینه ساز موفقیت دانش‌آموزان در آینده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، گفت: مشارکت در شورای دانش‌آموزی و عضویت مجلس شورای دانش آموزی تاثیر بسزایی در موفقیت آینده دانش‌آموزان ایفا و زمینه شکوفایی و رشد همه جانبه آنها را فراهم می‌کند.

به گزارش یزدی نیوزدکتر«عباسعلی دانافر» در اولین مجمع شوراهای دانش‌آموزی از سازمان دانش آموزی استان یزد برای برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی تشکر کرد و گفت: شوراهای دانش‌آموزی زمینه‌ساز تربیت نسلی جامعه پذیر است و دانش‌آموزان را برای فعالیت در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی آماده می‌کند تا بتوانند مشارکت تاثیرگذار در اداره کشور داشته باشند .

 
وی افزود: از رسالت‌های آموزش و پرورش آماده کردن دانش‌آموزان جهت حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی و تربیت آنها به عنوان یک شهروند مطلوب است .
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد،گفت: یکی از حوزه‌های مهم تربیت، تربیت اجتماعی است و طبق سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش باید از یک نهاد آموزشی به یک نهاد اجتماعی تغییر یابد .
 
دانافر اهداف بلند مدت آموزش و پرورش را تربیت چند بعدی دانش‌آموزان دانست و بیان کرد: از جمله اهداف آموزش و پرورش می‌توان به تربیت در ابعاد اعتقادی، علمی، اقتصادی، هنری، سیاسی و اجتماعی اشاره کرد .
 
وی در پایان به دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید حق و حقوق و تکالیفشان را بشناسند و با بینش صحیح و عمیق در مورد مسائل سیاسی و اجتماعی کشور تحلیل داشته باشند .
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..