مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد:

ظرفیت‌های استان یزد توسط هنرمندان برندسازی شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: هنرمندان استان باید در مسیر برندسازی ظرفیت‌های این استان قدم بردارند.

به گزارش یزدی نیوزمجید جوادیان زاده در دیدار با جمعی از هنرمندان شهرستان اردکان با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال ۹۷ به عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی»، اظهار داشت: کالا ابعاد گوناگونی دارد و یکی از ابعاد آن فرهنگی است که باید در مسیر تولید، ترویج و مصرف آن اهتمام بشتری صورت پذیرد.

 
وی تاکید کرد: لازم است از طریق برندسازی و معرفی سرمایه های نمایدین، به بهترین نحو ممکن بهره برداری و استفاده از ظرفیت‌های استان را داشته باشیم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد عنوان کرد: برندسازی در مسیر معرفی ظرفیت های هر استان و شهرستان، بر عهده اهالی فرهنگ و هنر است و هنرمندان باید به عنوان پیشقراولان و پیشتازان این عرصه در راستای برندسازی ظرفیت‌ها استان گام بردارند.
 
وی بیان کرد: در حال حاضر، سرمایه ها در جوامع پیشرفته منحصر به ابعاد اقتصادی نمی شود، بلکه سرمایه های اجتماعی، فرهنگی و نمادین حرف اول را در جامعه امروز به عنوان سرمایه می زند.
 
جوادیان زاده تصریح کرد: باید تلاش کنیم به جای صرف منابع اقتصادی از نمادهای فرهنگی و تاریخی در جهت تولید ثروت بهره مند شویم.
 
وی در عین حال با اشاره به توانمندی هنرمندان شهرستان اردکان خاطرنشان کرد: اهالی فرهنگ و هنر شهرستان اردکان می توانند از وجوه نمایدن این شهرستان بیشترین بهره برداری و استفاده را داشته باشند و در راستای برندسازی آن گام بردارند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..