تصویب ۵۱ طرح اشتغالزایی با سرمایه‎‎گذاری ۱۷ میلیارد تومان در ابرکوه

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابرکوه گفت: در سال گذشته تعداد 51 طرح اشتغال پایدار و روستایی با سرمایه‌‌گذاری 17 میلیارد و 210 میلیون تومان و پیش‌بینی اشتغالزایی 254 نفر در ابرکوه به تصویب رسید.

به گزارش یزدی نیوز«ناصر زارع» از تصویب ۴۳ طرح جهت دریافت تسهیلات اشتغال روستایی در سال ۹۶ خبر داد و اظهار کرد: سهمیه شهرستان ابرکوه در زمینه تسهیلات اشتغال روستایی ۱۰ میلیارد تومان بوده که این مبلغ تا ۳ برابر افزایش یافت.

 
وی ادامه داد: طرح‌های فوق مربوط به جهادکشاورزی، میراث فرهنگی و صنعت، معدن و تجارت بوده که به مبلغ حدود ۷ میلیارد تومان و پیش‌بینی ۱۲۶ نفر اشتغال‌زایی به تصویب استان رسیده و به بانک‌های عامل معرفی شده است.
 
زارع اظهار کرد: در حوزه اشتغال فراگیر نیز در سال ۹۶ تعداد ۸ طرح از سوی دستگاه‌های اجرایی فوق با پیش‌بینی ۱۲۸ نفر اشتغال‌زایی به مبلغ ۱۰ میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان موفق به دریافت مصوبه نهایی شده است.
 
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه ادامه داد: در اولین جلسه شورای اشتغال در سال ۹۷، در رابطه با تعداد ۴۱ طرح تولیدی ارائه شده از سوی متقاضیان در حوزه اشتغال پایدار و اشتغال روستایی با مبلغ بیش از ۱۸ میلیارد و ۷۶۷ میلیون تومان، تبادل نظر و تصمیم‌گیری شد.
 
زارع همچنین از دستگاه‌های اجرایی مختلف خواست تا در رابطه با تسهیلات حوزه اشتغال پایدار و روستایی و همچنین طرح‌های اشتغال‌زایی مانند طرح کارورزی، به عموم مردم اطلاع‌رسانی مناسب داشته باشند.
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..