مسئول برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی اروپا ـ آسیا ۲۰۱۸ خبر داد:

برنامه بازی‌ تیم‌های فوتبال ساحلی باشگاه‌های اروپا و آسیا در یزد

مسئول برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی اروپا ـ آسیا ۲۰۱۸، برنامه بازی‌های تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها را علام کرد.

به گزارش یزدی نیوزمحمد عشقان ملک اظهار داشت: در ۲۶ فروردن‌ماه، روز نخست این رقابت‌ها، بازی اول در ساعت ۱۸:۴۵ بین تیم‌های لوکوموتیو روسیه و کاتانیا ایتالیا برگزار می شود و در بازی دوم در ساعت ۲۰:۱۵ تیم‌های مقاومت گلساپوش ایران و لوانته اسپانیا با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 
وی افزود: در ۲۷ فروردین و روز دوم این رقابت‌ها، بازی اول در ساعت ۱۸:۴۵ بین لوکوموتیو روسیه و لوانته اسپانیا و بازی دوم ساعت ۲۰:۱۵ بین مقاومت گلساپوش ایران و کاتانیا ایتالیا خواهد بود.
 
عشقان ملک خاطرنشان کرد: روز ۲۸ فروردین نیز به عنوان سومین و آخرین روز این رقابت‌ها، در ساعت ۱۸:۴۵ تیم‌های کاتانیا ایتالیا و لوانته اسپانیا و ساعت ۲۰:۱۵ تیم‌های مقاومت گلساپوش ایران و لوکوموتیو روسیه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
 
وی در مورد آماده‌سازی استادیوم سلمان، محل برگزاری این رقابت‌ها نیز بیان کرد: آماده‌سازی این ورزشگاه مراحل پایانی خود را برای میزبانی از دومین دوره مسابقات جام باشگاه‌های اروپا ـ آسیا ۲۰۱۸ طی می‌کند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..