نماینده مردم اردکان در مجلس:

مسئولان شانه از بار مسئولیت خود در قبال هنرمندان خالی نکنند

نماینده مردم اردکان با اشاره به اینکه هنرمندان ابتدایی‌ترین نیازهای خود را از نمایندگان مجلس درخواست می‌کنند، گفت: دستگاه‌های مسئول شانه از بار مسئولیت خود در قبال این قشر خالی نکنند.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا تابش در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان اردکان به مناسبت عید مبعث، هنر را تداعی کننده زیبایی و جمال برشمرد و اظهار داشت: خلقت و آفرینش، تجلی بی‌مانند از هنر خداوند است که زمین و زمان را هنرمندانه و با نظمی خاص به وجود آورد.

 
وی با تاکید بر تاثیر شگرف هنر بر احساسات انسانی، تحکیم اخلاق و تعالی فرهنگ جامعه عنوان کرد: از هنر و هنرمندان باید به بهترین نحو برای زدودن کژی‌ها از جامعه و فرهنگ سازی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده بهره گرفت.
 
نماینده مردم اردکان در مجلس بیان کرد: بسیاری از واقعیات و مشکلات جامعه از زبان تاثیرگذار هنر قابل طرح و اصلاح است و به همین دلیل باید از هنرمندان حمایت کافی صورت گیرد تا رغبت لازم برای بروز توانمندی‌های خود را داشته باشند.
 
تابش در بخش دیگری از سخنان خود با تجلیل از تلاش هنرمندان اردکانی گفت: خوشحالم که  از سالیان گذشته در فراهم آوردن امکانات فرهنگی در شهرستان همچون احداث کتابخانه ها، نگارخانه، فرهنگسرا، سینما و حمایت از برنامه های هنری مختلف نقش خویش را ایفا کردم هرچند هیچگاه بنا نداشتم که آن پیگیری‌ها را بیان کنم.
 
وی ادامه داد: متاسفانه تعلل و کم کاری برخی مسئولان اجرایی و فرهنگی باعث شده اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان، حتی ابتدایی‌ترین نیازهای کاری خود را از نماینده شهرستان تقاضا کنند که البته بنده همچون گذشته هر چه در توان دارم برای هنرمندان و فرهنگ شهرم انجام خواهم داد ولی همه اینها نباید باعث شود تا دستگاه‌های مسئول، شانه از زیر بار مسئولیت خالی کنند.
 
تابش تصریح کرد: به طور قطع بنده نیز وظیفه نظارتی خود در قبال مطالبات هنرمندان از طریق مسئولان استان و شهرستان را پیگیری خواهم کرد.
 
نماینده مردم اردکان در مجلس همچنین به بیان برخی پیگیری های انجام شده در حمایت از هنرمندان پرداخت و اضافه کرد: در سفر معاون رئیس جمهور به شهرستان اردکان، درخواست اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان برای کمک صندوق به هنرمندان شهرستان را مطرح کردم که ایشان نیز قول مساعدت دادند.
 
تابش ابراز امیدواری کرد: با همدلی بیشتر هنرمندان و حمایت مسئولان امر، شاهد توسعه و ارتقاء هر چه بیشتر شاخص‌های فرهنگی اردکان باشیم.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..