امام‌ جمعه موقت تهران در ابرکوه تاکید کرد:

ضرورت اصلاح سوء مدیریت‌ها در بخش اقتصاد/ ناامید کردن مردم بزرگ‌ترین خیانت است

no-thumbs

امام ‌جمعه موقت تهران در جمع مردم ابرکوه با تاکید بر ضروروت اصلاح برخی سوء مدیریت‌ها در بخش اقتصاد، گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از راه‌های درمان اقتصاد بیمار ایران است.

به گزارش یزدی نیوزآیت‌الله «سید احمد خاتمی» در یادواره شهدای فصل بهار ابرکوه، اظهار کرد: ابرکوه از جمله شهرهایی است که ترکیب جمعیتی آن تغییر نکرده و پایگاه اهل ‌بیت‏‏(ع) محسوب می‌شود.

 
وی در این رابطه، وجود منزلگاه امام رضا (ع)، تربیت عالمان و نخبگان دینی و برتری حجاب چادر را از امتیازات شهرستان ابرکوه برشمرد.
 
عضو مجلس خبرگان با اشاره به این که توسعه دینی منجر به توسعه اقتصادی و سیاسی می‌شود، گفت: دشمنان ایران هر کدام به طریق در صدد تهدید و فشار بر ملت ایران هستند و همیشه در فضاهای مجازی که توسط بیگانگان مدیریت می‌شود و شبکه‌های ماهواره‌ای این دروغ صدساله را که ایران در حال سقوط است، منتشر می‌کنند.
 
خاتمی ناامید کردن مردم را بزرگ‌ترین خیانت دانست و افزود: دشمنان در سه عرصه سیاسی، اقتصادی و دینی تلاش می‌کنند تا مقاومت ملت ایران را بشکنند و سبک زندگی غربی را جانشین سبک زندگی اسلامی‌ کنند و در همین راستا است که بدخواهان نظام در تمامی فعالیت‌های خود روحانیت را نشانه گرفته‌اند و نمونه آن اغتشاشات دی‌ماه است که به ۲۰ حوزه علمیه، حمله و آذوقه یک سال طلبه‌ها به غارت برده شد.
 
وی خاطرنشان کرد: اوباما در سال ۹۱ از تحریم‌های جدیدی علیه ایران خبر داد که در ۱۰۰ سال گذشته بی‌ سابقه بود و ظرف مدت یک ماه باعث می‌شد ایرانیان تسلیم شوند، خبرنگاران بسیاری به ایران آمدند تا مشکلات مردم ایران و ناامیدی آنان را مخابره کنند اما در کمال تعجب دیدند که ملت ایران استوار محکم ایستاده و تحریم‌ها نتوانست آنان را از پای در بیاورد.
 
امام‌جمعه موقت تهران اقتصاد مقاومتی را درمانی برای اقتصاد بیمار ایران معرفی کرد و تصریح کرد: حمایت از کالا و تولیدات داخلی به عنوان راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی و خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است.
 
آیت الله خاتمی در پایان اذعان کرد: البته توطئه علیه نظام و انقلاب اسلامی ایران همیشه وجود داشته است اما باید بپذیریم که برخی سوء مدیریت‌هایی نیز وجود دارد که باید اصلاح شود.
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..