نماینده مردم تفت و میبد در مجلس:

مسئله آب باید با مدیریت فرا استانی برطرف شود

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس با اشاره به اینکه مشکلات یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری در حوزه آب یکسان است، گفت: مسئله آب باید با مدیریت فرا استانی برطرف شود.

به گزارش یزدی نیوزکمال دهقانی فیروزآبادی در جلسه شورای اداری استان یزد با اشاره به اینکه مشکلات روستاهای استان یزد در حوزه آب در آغازین روستاهای بهار آغاز شده است، اظهار داشت: در شهرستان تفت ۳۰۰ روستا وجود دارد که ۲۰۰ روستای آن از هم اکنون با تانکر آبرسانی می شود.

 
وی عنوان کرد: با پیگیری هایی که از وزارت نیرو داشتیم، خوشبختانه کار ما در حوزه وزارت نیرو به سرانجام رسیده و تامین اعتبار لازم نیز انجام شده که امیدواریم بتوانیم بخشی از مشکلات این روستاها را حل کنیم.
 
دهقانی فیروزآبادی بیان کرد: از این پس نیز امیدواریم فضایی ایجاد شود که بتوانیم مشکلات استان را در حوزه آب برطرف کنیم.
 
نماینده مردم تفت و میبد در مجلس ادامه داد: مشکلات یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری در حوزه آب یکسان است که برخی از آن زیرساختی و برخی دیگر نیز مدیریتی است.
 
وی تاکید کرد: آب از انفال است و مثل نفت که در خوزستان استخراج می شود و در همه کشور استفاده می شود یا آهن که از یزد استخراج می شود و در تمام کشور استفاده می شود، آب نیز همین گونه است.
 
دهقانی فیروزآبادی خاطرنشان کرد: باید به صورت ملی این مسئله حل شود اما واقعیت این است که مردم یزد هنوز تابستان نشده، صدای العطششان بلند است.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..