رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

واقعه طبس عنایت الهی و امداد غیبی بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه واقعه طبس یک عنایت الهی و یک امداد غیبی بود، گفت: این حادثه باید برای همیشه در اذهان مردم باقی بماند.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام محمد فخرالدینی در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت پنجم اردیبهشت ماه سالروز واقعه طبس، سوم خرداد، و ۱۴ و ۱۵ خرداد اظهار داشت: واقعه طبس که در پنجم اردیبهشت ماه سال ۵۸ اتفاق افتاد، عنایت الهی و امداد غیبی بود و این حادثه باید برای همیشه در تاریخ و اذهان مردم زنده بماند.

 
وی به بیان ویژگی های حادثه طبس و بررسی ابعاد مختلف این حادثه پرداخت و عنوان کرد: انتظار ما این است که در سالروز واقعه طبس، برنامه ها و ایده های نو ارائه شود و تنها به ارائه برنامه های تکراری بسنده نشود.
 
فخرالدینی تاکید کرد: باید ابعاد مختلف این واقعه برای روحانیون، اساتید دانشگاه و معلمان مدارس تشریح شود تا آنها بتوانند مخاطبان خود را با ابعاد مختلف این واقعه آشنا کنند.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در پیش داریم، اظهار داشت: هنر انقلاب اسلامی، ظهور در سایر کشورهای جهان و فراگیری آن است.
 
وی تصریح کرد: این انقلاب یک انقلاب الهی است و شایسته است برنامه ها ی نو و در شأن ۴۰ سالگی انقلاب برگزار شود.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..