معاون استاندار یزد تأکید کرد:

لزوم توجه به نیاز روحی و فکری جوانان در مناسبت‌های ملی و مذهبی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به ضرورت دائمی شدن کمیته‌های مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان، گفت: توجه به نیاز روحی و فکری جامعه به ویژه جوانان در برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی ضروری است.

به گزارش یزدی نیوز،«محمدعلی طالبی» در جلسه ستاد ۱۴ و ۱۵ خرداد و برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان با بیان این‌که تمام مسئولان و مردم وظیفه دارند با زبان جدید برای نسل جوان نسبت به تدوین برنامه‌های بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی اقدام کنند، اظهار کرد: جوانان می‌توانند با استفاده از هنر، ارزش‌های انقلاب اسلامی و ابعاد مختلف شخصیتی معمار کبیر انقلاب را درک کنند.

 
وی با اشاره به این‌که نسل جوان امروز هیچ تجربه عملی و حضوری از انقلاب اسلامی ندارد،افزود: باید نسبت به نهادینه کردن ارزش‌های انقلاب بین نسل جوان اقدام کنیم.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در ادامه با بیان این‌که بحث بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بسیار حساس و مهم است، گفت: چهلمین سال باید به تجلی همدلی و همراهی تمام اقشار مختلف جامعه تبدیل شود.
 
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، تصریح کرد: بیان صحیح و کامل دستاوردهای انقلاب به نسل جوان ضروری است.
 
طالبی تقویت اعتماد عمومی را از دیگر ضرورت های اجرایی برای حذب مشارکت مردم جامعه در مناسبت های ملی و مذهبی دانست و بیان کرد: اگر بتوانیم فقط همین کار را ملاک تدوین برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب قرار دهیم حائز اهمیت است.
 
وی با بیان این‌که زمان پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نماد و اوج اعتماد سرمایه اجتماعی از نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است، خاطرنشان کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران درک نیاز روحی و فکری جامعه به ویژه جوانان و نسل جدید و استفاده از شیوه‌های نوین تبلیغاتی را در اولویت برنامه‌ریزی‌های خود قرار دهند.
 
 معاون استاندار یزد کنار گذاشتن چالش‌های موجود بین گروه‌های سیاسی و گروه‌های مختلف اجتماعی را یکی دیگر از اولویت های برنامه ریزی برای بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب عنوان کرد و افزود: الگوسازی در رفتار و توجه بیش از پیش به مقوله عمل‌گرایی ضروری است.
 
طابی در ادامه با بیان این‌که گروه‌های مرجع باید بیش از پیش نسبت هم افزایی عمومی و تعامل با جوانان اقدام کنند، تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف با مشارکت همدیگر و همچنین دستگاه‌ها با مشارکت مردم و سازمان‌های مردم نهاد نسبت به تدوین برنامه‌های متنوع و جدید اقدام کنند.
 
وی دائمی کردن کمیته‌های ستاد دهه فجر استان یزد را یکی از اقدامات موثر در راستای تدوین برنامه‌های مختلف برای تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی در طول سال عنوان کرد و گفت: کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان می‌توانند با دائمی شدن فعالیت خود در طول سال نسبت به تدوین برنامه های متنوع و موثر برای مناسبت های مختلف اقدام کنند.
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..