دبیرکل کمیته ملی المپیک:

امیدواریم در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا عنوان دوره قبل را تکرار کنیم

دبیرکل کمیته ملی المپیک با اشاره به این‌که رقبای ما در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا پیشرفت زیادی داشتند و کار بسیار سخت است گفت: امیدواریم در المپیک آسیایی 2018 بتوانیم عنوان دوره قبل را تکرار کنیم .

به گزارش یزدی نیوز«شاهرخ شهنازی» در مجمع سالیانه هیات تنیس روی میز استان یزد که صبح امروز ۲۱ فروردین ماه برگزار شد،‌اظهار کرد: در ابتدای این نشست باید به از مدیرکل ورزش و جوانان استان که مدیری توانمند و کارآمد هستند تشکر کنم که با برنامه ریزی و تلاش و همچنین حمایت های خوب خود مسیر پیشرفت و توسعه ورزش استان یزد را فراهم کردند، تقدیر و تشکر کنم .

 
وی افزود: همچنین فضای موجود در این مجمع نشان از وفاق و همدلی تمامی اعضاء هیات تنیس روی میز استان یزد دارد که این مهم اصلی ترین عامل موفقیت خواهد بود و قطعا تنیس روی میز این استان به جایگاه‌های رفیعی خواهد رسید .
 
دبیرکل کمیته ملی المپیک،‌گفت: مشکلات همه جا هست و ما انسان ها هستیم که با مدیریت وبرنامه ریزی علمی این مشکلات را حل وکم رنگ می کنیم نباید مشکلات باعث شود که از اهداف خود دور شویم .
 
شهنازی با اشاره به این‌که تنیس روی میز ورزش رو به توسعه و پشرفت است،‌تصریح کرد: از نظر کیفی گستردگی این ورزش در کشور مشاهده میشه و از نظر کمی ارتقاء رنکینگ ورزشکاران هم در بخش تیمی و هم در بخش انفرادی از شاخص های توسعه این رشته است .
 
این مقام مسئول ادامه داد: برای بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جارکاتا تیم های تنیس روی میز بانوان و آقایان کشورمان اعزام و امیدواریم با توجه به نفرات خوبی که هستند نسبت به دوره های قبل نتایج بهتری کسب کنند .
 
دبیرکل کمیته ملی المپیک همچنین در خصوص بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و وضعیت نفرات و تیم‌های ملی،‌خاطرنشان کرد: رقبا بسیار قوی تر شدند و شرایط مدال آوری سخت شده و حقیقتا ما نگرانیم اما امیدوار و این امیدواری باعث خواهد شد که تلاش بیشتر بشه و حداقل عنوان دوره قبل را تکرار کنیم .
 
وی در پایان از تلاش‌ها و برنامه‌های اجرایی فدراسیون تنیس روی میز نیز ابراز رضایت کرد و گفت: خوشبختانه رشته تنیس روی میز در تمامی کشور در حال توسعه و گسترش است و تنها به یک یا چند استان توجه نشده بلکه همه استان ها مود توجه قرار گرفته است .
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..