با حکم وزیر کشور؛

«محسن صادقیان» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد شد

با حکم وزیر کشور «محسن صادقیان» به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد منصوب شد .

به گزارش یزدی نیوز«عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور در حکمی «محسن صادقیان» را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد منصوب کرد .

 
وی در حکم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد آورده است: «بنا به پیشنهاد استاندار محترم یزد و تائید معاون محترم عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، جنابعالی به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد منصوب می‌شوید .
 
ایجاد هماهنگی در زمینه‌های فنی و عمرانی، نظارت بر تهیه و تصویب طرح‌های توسعه و عمران شهری و روستایی، تشخیص نیازمندی‌های عمرانی و تعیین اولویت‌ها، نظارت بر اجرای طرح‌های عمرانی دستگاه‌های استانی و نحوه عملکرد جذب اعتبارات، برقراری تعامل لازم با مدیران محترم دستگاه‌های و شوراهای اسلامی شهر و روستا در جهت پیشبرد پروژه‌های عمرانی و رشد و توسعه متوازن مناطق، نظارت و مراقبت بر نحوه ساخت‌وسازها، توجه به الگوی شهرسازی و معماری اسلامی ایرانی و ارائه منظم گزارش عملکرد و پیشرفت برنامه‌ها به معاونت مزبور از اهم وظایفی است که انتظار دارد در چارچوب قوانین و مقررات جاری و اسناد فرادست و در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید با بهره‌گیری از استعدادها و تجارب نیروهای لایق و متخصص بدان اهتمام نمایید .
 
توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه پروردگار قادر خواستارم .
 
پیش‌ازاین صادقیان به‌عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد مشغول به فعالیت بود که با حکم وزیر کشور به سمت معاون این حوزه منصوب شد .
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..