بیش از ۵۰ مأموریت احیا توسط نیروهای اورژانس یزد انجام شد

معاون فنی سازمان اورژانس استان یزد با بیان اینکه بیش از ۵۰ مأموریت احیا در سال گذشته توسط نیروهای اورژانس یزد انجام گرفت گفت: سال گذشته ۲۵ نفر پس از انجام احیا توسط اورژانس یزد به زندگی دوباره بازگشتند.

به گزارش یزدی نیوز سعید رضا پهلوان پور در جمع اصحاب رسانه استان یزد با بیان اینکه سازمان اورژانس استان در سال ۹۶ فعالیت‌های بسیاری انجام داد اظهار داشت: یکی از مهمترین مأموریت‌هایی که توسط مأموران اورژانس استان یزد به انجام گرفت احیای بیش از ۵۰ بیمار فاقد علائم حیاتی بود که از این تعداد پس از انتقال آن‌ها به مراکز درمانی، ۲۵ نفر به زندگی دوباره بازگشتند.

 
معاون فنی سازمان اورژانس استان یزد مهمترین، ارزشمند ترین و حساس ترین کار یک تکنسین فوریت‌های پزشکی احیای قلبی، ریوی دانست و تصریح کرد: اهمیت این مسئله زمانی بارز می‌شود که این کار در فضای خارج از بیمارستان و در زمان بسیار محدود انجام گیرد.
 
وی با بیان اینکه کلیه تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی استان یزد بر مبنای آخرین استانداردهای احیا مبنی بر اصول AHA 2015 به صورت تئوری و عملی آموزش می‌بینند ادامه داد: اگر به فعالیت‌های سال گذشته که در مرحله احیا مصدومان که بیش از ۵۰ مورد توسط نیروهای زحمت‌کش اورژانس استان صورت گرفت بنگرید به مهارت و دانش این عزیزان پی می‌برید.
 
پهلوان پور با اشاره به اهمیت جایگاه فوریت‌های پزشکی گفت: بدون شک توجه به این مرکز می‌تواند بسیاری از مشکلات را در هنگام رسیدگی به مصدومین کاهش دهد.
 
معاون فنی سازمان اورژانس استان یزد استفاده تکنسین‌های نجات گر استان را از تکنیک‌های علمی نوین را خواستار شد و افزود: امیدواریم با تلاش دوستان و همکاران در استان یزد، در سال‌های آینده شاهد احیای بیشتر توسط این دوستان باشیم.
 
وی در پایان با تقدیر از زحمات نیروی‌های اورژانس در ایام نوروز امسال تصریح کرد: نیروهای خدوم اورژانس استان در ایام نوروز ۹۷ به خوبی در سطح شهر به انجام فعالیت‌های خود پرداختند که جای بسی تشکر و قدردانی دارد.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..