مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان مطرح کرد؛

اجرای خط۴ انتقال آب توسط بخش خصوصی/۳۰فروردین آخرین مهلت خرید سهام

مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان گفت: در تلاش برای اجرای خط چهارم انتقال آب به استان یزد توسط سرمایه‌گذاران استان یزد و احیای روش حقابه گذشتگان در زمینه رفع دغدغه آب استان هستیم.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا رضایی نژاد، در نشستی خبری با بیان اینکه بحث تامین آب از دغدغه‌های مهم استان یزد است، اظهار داشت: بسیاری از افراد معتقدند که تامین آب از وظایف دولت است اما با شرایط موجود، ضرورت دارد که سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز باید به این مسئله مهم ورود کنند.

 
وی عنوان کرد: هر فردی در یزد هر سرمایه ای داشته باشد، اگر بحران آب به همین شکل پیش برود، این سرمایه ارزش خود را از دست خواهد داد بنابراین راهکارهای مختلفی از سوی افراد صاحب‌نظر، مسئولان و … برای تامین آب مطرح شده است.
 
رضایی نژاد بیان کرد: یکی از راهکارهایی که توسط پیشگامان ارائه شد، تشکل تعاونی تامین نیاز است که ایده آن بر مبنای بحث حقابه در روستاها در زمان‌های گذشته شکل گرفته است.
 
مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان ادامه داد: بر اساس این طرح که امیدواریم بتوانیم آن را به مرحله اجرا درآوریم، از سرمایه‌گذاران استان دعوت شده تا در این زمینه سرمایه گذاری کرده و اقدام به خرید سهام کنند.
 
رضایی نژاد عنوان کرد: جذب سرمایه گذاری از ۲۰ اسفندماه ۹۶ آغاز شده و بر اساس قانون، تا ۳۰ فروردین ماه ادامه دارد بر این اساس علاقمندان به سرمایه گذاری در این زمینه که باید با حداقل میزان سرمایه گذاری به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان، وارد شوند، به نماینده شرکت پیشگامان مراجعه کنند.
 
وی افزود: به طور قطع با آغاز این طرح، دولت نیز مشارکت خواهد داشت و امیدواریم پس از آماده شدن مقدمات کار، بتوانیم سهامداران خرد را نیز وارد عرصه سرمایه گذاری در حوزه آب کنیم.
 
مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان در بخش دیگری از سخنان خود درباره سرمایه گذاری در بحث ورزش نیز بیان کرد: در دو سه سال اخیر سالانه به طور میانگین ۲.۵ میلیارد تومان در بحث ورزش هزینه شده اما رویکرد و تاکید ما، سرمایه گذاری روی جوانان بومی است.
 
رضایی نژاد در مورد برنامه های امسال پیشگامان نیز عنوان کرد: مجوز اپراتور پست را دریافت کرده ایم و امسال بحث توزیع مویرگی در اولویت گروه تعاونی پیشگامان قرار دارد.
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..